• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 25 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
1
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس؛

پیگیر مطالبات خانواده‌های ایثارگران هستیم

  • کد خبر : 78161
  • 14 آبان 1402 - 16:22
پیگیر مطالبات خانواده‌های ایثارگران هستیم
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس یکی از مهم‌ترین رسالت‌ها و وظایف این بنیاد را پیگیری مطالبات خانواده‌های شهدا و ایثارگران عنوان کرد.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس، ابراهیم بیانی امروز، ۱۴ آبان در جلسه با مجمع نمایندگان استان فارس در مجلس شورای اسلامی گفت: پیگیری مطالبات به حق خانواده‌های شهدا و ایثارگران یکی از مهم‌ترین وظایف و رسالت‌های بنیاد استان است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس در این مراسم گفت: اگر امروز ما در جهان حرکت مجاهدانه مقاومت اسلامی را برای ایستادگی در برابر استعمار و استکبار جهانی مشاهده می‌کنیم این حرکت ریشه در ۱۳ آبان و اقدام دانشجویان خط امام(ره) در تسخیر لانه جاسوسی آمریکا دارد.

وی با اشاره به برگزاری جلسه با مجمع نمایندگان استان فارس در مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: اکنون مجلس شورای اسلامی در حال بررسی و تصویب قانون هفتم توسعه است و این برنامه ۵ ساله که در دستور کار دولت، مجلس و قوه قضاییه قراردارد بسیار مهم و حائز اهمیت برای تصمیمات آینده کشور خواهد بود.

بیانی تصریح کرد: ضرورت داشت که ما مطالبات جامعه ایثارگری را در بخش‌های مختلف مسکن، معیشت، درمان، اشتغال و حوزه فرهنگی، خدمت مجمع نمایندگان استان فارس اعلام کنیم و مطالبه داشته باشیم که ان‌شاءالله ملاحظاتی که باید در تصویب قوانین داشته باشند مدنظر قرار دهند.

وی در پایان یادآور شد: بحمد الهی مجمع نمایندگان استان فارس از این جلسه و مطالب مطرح شده استقبال خوبی داشتند و متقابلا فرصتی بود ماهم از نقطه نظرات دوستان مطلع شویم و امیدواریم ماحصل جلسه امروز منجر به حمایت و پشتیبانی نمایندگان از خانواده های معزز شاهد و ایثارگر استان و کشور باشد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=78161

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.