• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 25 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
1
غضنفری مطرح کرد:‌

ساماندهی اصناف تولیدی در قالب شهرک‌های صنفی

  • کد خبر : 78022
  • 13 آبان 1402 - 21:33
ساماندهی اصناف تولیدی در قالب شهرک‌های صنفی
معاون برنامه‌ریزی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران با اشاره به اهمیت ایجاد شهرک‌های تخصصی صنفی گفت: ساماندهی اصناف تولیدی در قالب شهرک‌های صنفی به‌عنوان یک اولویت مورد تأکید است و بر اساس نیازسنجی‌ها و امکان‌سنجی در سراسر کشور در برنامه قرار گرفته است.

به گزارش سحاب پرس، سیدحسن غضنفری امروز، ۱۳ آبان در بازدید از واحدهای تولیدی شهرک صنعتی بزرگ شیراز گفت: رویکرد سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران از موضوع توسعه و افزایش شهرک‌های صنعتی به سمت  حمایت و تقویت  از صنایع کوچک متمرکز شده است.

معاون برنامه‌ریزی سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران تصریح کرد:‌ بهبود بازار، ارتباط بین صنایع کوچک با صنایع بزرگ و ارتقای کیفیت محصولات تولیدی و حفظ و ایجاد اشتغال پایدار از اهداف مهم سازمان در این بخش است.

وی بیان کرد: بر اساس هدف‌گذاری انجام شده تا چهار سال آینده، خدمات حمایتی صنایع کوچک در مأموریت‌ها و برنامه‌های این سازمان به میزان دو برابر وضعیت فعلی  افزایش می‌یابد.

غضنفری با بیان اینکه ایجاد شهرک‌های تخصصی صنفی به‌عنوان یک ضرورت و نیاز که در سال‌های گذشته مغفول مانده بود، مورد توجه سازمان قرار گرفته است، گفت: ساماندهی اصناف تولیدی در قالب شهرک‌های صنفی به‌عنوان یک اولویت مورد تأکید است و بر اساس نیازسنجی‌ها و امکان‌سنجی در سراسر کشور در برنامه قرارگرفته است.

وی، ایجاد مجتمع‌های کارگاهی با هدف کاهش هزینه‌های سرمایه‌گذاری و فراهم کردن شرایط استقرار واحدهای کوچک با سرمایه‌گذاری کمتر را از دیگر رویکردهای این سازمان در سطح شهرک‌های صنعتی سراسر کشور اعلام کرد و گفت: در این زمینه در هر استان متناسب با ظرفیت‌های موجود در آن اقدام خواهد شد.

معاون برنامه‌ریزی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران با اشاره به فعالیت کارگروه‌های پایش وضعیت صنایع مستقر در شهرک‌های صنعتی از اواخر شهریورماه گفت: رصد و پایش مداوم پیشرفت فیزیکی طرح‌های سرمایه‌گذاری و احصای مسائل و مشکلات این طرح‌ها به‌منظور اتخاذ تدابیر برای تسریع در راه‌اندازی آن‌ها و نیز مشخص شدن طرح‌های راکد و بلاتکلیف و برنامه‌ریزی برای فعال کردن آن‌ها از طریق رفع مشکلات آن‌ها یا معرفی به سرمایه‌گذاران جدید و تأمین مالی آن‌ها از اهداف مهم کار گروه‌های پایش است که در سطح شرکت‌های استانی شهرک‌های صنعتی سراسر کشور  به فعالیت می‌پردازد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=78022

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.