• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 26 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
1
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس؛

دانش‌آموزان از امنیت موجود برای ارتقای دانش استفاده کنند

  • کد خبر : 77986
  • 13 آبان 1402 - 15:35
دانش‌آموزان از امنیت موجود برای ارتقای دانش استفاده کنند
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس از دانش‌آموزان و دانشجویان خواست تا از امنیتی که داریم برای ارتقای دانش و تعلیم‌ و تربیت خود استفاده کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسین ملک‌مکان، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس در حاشیه آیین استانی نواختن زنگ روز دانش‌آموز و استکبارستیزی در مدارس فارس درگفت‌وگو با خبرنگار سحاب پرس، ضمن ابراز همدردی با مردم فلسطین و گرامیداشت یوم‌الله ۱۳ آبان که روز ملی مبارزه با استکبارستیزی، گفت: در روایت آمده است که وقتی از دو نعمت امنیت و سلامتی برخورداریم باید قدر آن‌ها را بدانیم اما نمی‌دانیم.

وی افزود: امروز باید در واقع برای قدر دانستن نعمت امنیت به سرزمین فلسطین بنگریم که چگونه رژیم غاصب اسرائیل آن‌ها را بمباران می‌کند و مردم فلسطین با چه مظلومیتی این همه جنایت را تحمل می‌کنند لذا باید قدر امنیتی که در کشورمان وجود دارد را بدانیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس از دانش‌آموزان، دانشجویان، نوجوانان و جوانان خواست تا از امنیتی که داریم برای ارتقای دانش، تعلیم‌ و تربیت خود استفاده کنند و برای ساختن آینده درخشان‌تر تلاش کنند.

ملک‌مکان با بیان اینکه در چهل و چند سال گذشته آمریکا تجربه کافی را به دست آورده است که هیچ‌وقت  نمی‌تواند بر ملت غیور ما غلبه کند، تصریح کرد: در روایات آمده است که اسلام غالب می‌شود؛ اما مغلوب نمی‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس به رژیم آمریکا و استکبار جهانی توصیه‌ای کرد و گفت: آن‌قدر مالیات مردم خود را به‌وسیله جنگ و خونریزی هدر ندهند و در نهایت فلسطینی‌ها بدانند که اسلام و مسلمین پیروز خواهد شد.

انتهای پیا

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=77986

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.