• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 26 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
2

امضای تفاهم‌نامه همکاری جهاددانشگاهی فارس و علوم پزشکی شیراز

  • کد خبر : 77870
  • 11 آبان 1402 - 21:00
امضای تفاهم‌نامه همکاری جهاددانشگاهی فارس و علوم پزشکی شیراز
تفاهم‌نامه همکاری جهاددانشگاهی فارس و دانشگاه علوم پزشکی شیراز با هدف هم‌افزایی بین دانشگاه و جهاد دانشگاهی برای تقویت ارائه خدمات به جامعه و استفاده بهینه از ظرفیت‎های موجود برای ارتقا و توسعه سطح خدمات دهی و رفع نیازهای متقابل و ارتقای کمی و کیفی برنامه‌های مشترک به امضا رسید.

به گزارش سحاب پرس، چهل و یکمین نشست ستاد ارتقای تولید دانش بنیان در حوزه سلامت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز امروز، ۱۱ آبان در شیراز برگزار شد که در آن تفاهم‌نامه همکاری مشترک جهاددانشگاهی فارس و دانشگاه علوم پزشکی شیراز به امضا رسید.

رئیس جهاددانشگاهی فارس در این نشست با بیان اینکه این نهاد در راستای نیازهای خاص و ضروری جامعه قدم بر می‌دارد، خواستار حمایت ویژه مجموعه دانشگاه به عنوان متولی سلامت استان برای تسریع در پیشبرد اهداف شد.

امیرحسین استقلال، همکاری بیش از پیش مجموعه جهاد دانشگاهی استان فارس را با دانشگاه علوم پزشکی شیراز در استفاده از ظرفیت‌های متقابل برای رسیدن به اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد.

سیدوحید حسینی نیز در این نشست با اشاره به اقدامات و خدمات جهاددانشگاهی در عرصه‌های علمی و پژوهشی کشور، گفت: جهاددانشگاهی اقدامات جدید و ارزشمندی در حوزه‌های مختلف را برای کشور انجام داده است و می‌توانیم برای تحقیق، آموزش و پژوهش با نگاه ویژه به هوش مصنوعی از این ظرفیت استفاده کنیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر تقویت شرکت‌های دانش‌بنیان، گام‌های موثری برداشته است و ضرورت دارد این شرکت‌ها نیز روند فعالیت‌ها و تولیدات خود را سرعت ببخشند.

وی با اشاره به حمایت مجموعه دانشگاه از شرکت‌های دانش‌بنیان تولیدکننده حوزه سلامت، تاکید کرد: سرمایه‌گذاری در اجرای طرح‌ها و ایده‌های پژوهشی، تحقیقاتی و فناورانه باید براساس نیازهای جامعه و تکنولوژی روز دنیا انجام شود.

محمود نجابت، مشاورعالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در این نشست بر پایش فعالیت‌ها و عملکرد شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در دانشگاه و در صورت نیاز برای رفع چالش‌ها و دغدغه‌های آنان تاکید کرد.

همچنین در این نشست محمدهاشم هاشم‌پور، معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شیراز در خصوص وضعیت اجرایی بهره‌برداری از کارگاه‌های تولیدی پارک فناوری سلامت و استقرار شرکت‌های دانش بنیان، توضیحاتی ارائه داد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=77870

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.