• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 25 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
12
درجلسه هماهنگی شرکت عمران و شهرداری صدرا؛

سال۹۹ سال تحول شهر جدید صدرا است

  • کد خبر : 7787
  • 20 شهریور 1399 - 18:56
سال۹۹ سال تحول شهر جدید صدرا است
چهارمین جلسه هماهنگی مجموعه مدیریتی شهر صدرا فیمابین شرکت عمران با شهرداری و شورای شهر جدید صدرا تشکیل و ضمن تبادل نظر ،تصمیمات لازم اتخاذ شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید صدرا ظهر امروز در راستای پیگیری رفع مشکلات شهر صدرا، مدیر عامل به همراه اعضای هیات مدیره شرکت عمران صدرا با شهردار، معاونین و رییس شورای شهر نشستی برگزار شد.در این جلسه چند ساعته ضمن بررسی و تبادل نظر در خصوص موضوعات عمرانی و پروژه های شهر صدرا و لزوم تعامل و هماهنگی بین این دو مجموعه تصمیمات مهمی اتخاذ گردید.
پرنیان شهردار صدرا در ابتدای این نشست ضمن تشکر از همکاری و همیاری شرکت عمران بویژه در اجرای عملیات آماده سازی و بهسازی معابر اصلی و فرعی شهر صدرا ابراز امیدواری کرد این روند ادامه پیدا کند.
مدیر عامل شرکت عمران نیز ضمن تشکر ازمیزبانی شهرداری صدرا، توسعه تعاملات بین شرکت عمران و شهرداری را ضروری دانست و گفت:هر چه هماهنگی بین این دو نهاد بیشتر باشد، خروجی آن هم افزایی بیشتر و ارتقا کیفیت زندگی شهروندان در شهر جدید صدرا خواهد بود.
وی سال ۹۹ را سالی پر از تحول در صدرا دانست و افزود: اکثر پروژه هایی که نوید داده شده بود به بهره برداری خواهد رسید و پروژه های مهمی ظرف یک ماه آینده شروع خواهد شد.
مدیر عامل شرکت عمران با اشاره بهره برداری ازپروژه های تصفیه خانه شرق صدرا، بزرگراه شهید سلیمانی، سالن ورزشی بین المللی چند منظوره، مجتمع فرهنگی و نهضت آسفالت معابر شهری گفت:عملیات اجرایی پروژه های بزرگی همچون مصلی بزرگ شهر صدرا و دو مجتمع آموزشی ۱۸ کلاسه، مجتمع پلیس های تخصصی و مخزن ۲۰۰۰۰ هزار متر مکعبی آغاز شده و همچنین دو پارک ناحیه ای با برآورد ساخت ۲۰۰ میلیارد ریال در سطح شهر صدراطراحی و برآورد شده که از هفته آینده جهت انتخاب پیمانکار و آغاز عملیات اجرایی به مناقصه خواهیم گذاشت.
وی در خصوص احداث راه دسترسی چهارم شهر جدید صدرا(قره پیری)توضیحاتی ارایه و نوید داد: پس از طی مراحل قانونی باقیمانده و هماهنگی نهایی با شهرداری شیراز در آینده نزدیک عملیات اجرایی این پروژه مهم نیز آغاز گر‌‌دد.
لازم به ذکر است در این جلسه در خصوص مکان یابی میدان میوه و تره بار مرکزی شهر صدرا، هماهنگی در خصوص مجوزهای ساخت پروژه های برنامه اقدام ملی مسکن، تحویل زمین تملک شده آرامستان توسط شرکت عمران به شهرداری جهت انجام آماده سازی، تخصیص زمین جهت احداث مرکز معاینه فنی خودرو تبادل نظر و تصمیم گیری شد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=7787

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.