• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 25 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
2
رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس؛

با اصلاح قوانین موانع فعالیت خیرین را برطرف کنیم

  • کد خبر : 77622
  • 09 آبان 1402 - 23:59
با اصلاح قوانین موانع فعالیت خیرین را برطرف کنیم
رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی بر ضرورت برنامه‌ریزی صحیح و اصلاح قوانین برای رفع موانع فعالیت خیرین تأکید کرد.

به گزارش سحاب پرس، حسین علی شهریاری امروز، ۹ آبان در اجلاس سالانه مجمع خیرین تأمین سلامت فارس بر ضرورت حمایت از خیران و نیات آنان تأکید کرد و گفت: باید با برنامه‌ریزی درست و اصلاح قوانین جلوی دلسرد شدن خیرین را بگیریم و موانع را رفع کنیم تا خیرین به اقدامات خود ادامه دهند.

وی با یادآوری منویات رهبر معظم انقلاب که فرمودند از ظرفیت خیرین غافل نشوید، اظهار کرد: بهترین کارهای خیر در حوزه سلامت انجام شده است و با توجه به هزینه های بالای حوزه درمان، باید زیرساختی فراهم کنیم که بر حوزه بهداشت و امور پیشگیرانه تمرکز شود؛ چرا که در گذشته با بیماری‎های واگیر مواجه بودیم، اما امروزه بیماری‌های غیرواگیر مانند دیابت و فشارخون در جامعه زیاد شده و حتی جوانان بسیاری را مبتلا کرده است.

رئیس هیئت امنای مجمع خیرین تأمین سلامت فارس نیز در این اجلاس، محور مهم ایجاد این مجمع را توسعه کار جمعی، با شرکت افراد با ایمان و دارای اراده قوی دانست که به نحوی کارشناسی شده و اطمینان بخش، در توسعه خدمات این حوزه ورود کرده و تاکنون به گونه‌ای روزافزون، ثمربخش بوده است.

آیت‌الله سیدعلی اصغر دستغیب با تأکید بر اینکه اقدام جمعی از روی آگاهی و علاقه، ثمربخش خواهد بود، افزود: قلب‌های خیرین، جایگاه لطف و کمک به دیگران است و نور ایمان و تقوا، آنان را به کارهای بزرگ واداشته است.

وی با بیان اینکه طی ۲۱ سال گذشته، کارهای بزرگ و ارزشمندی به همت خیرین در عرصه سلامت رقم خورده است، این امر را گویای شکوه جلوه الهی در وجود پاک خیرین دانست و افزود: در حال حاضر استان فارس نیازمند تلاش، همراهی و هماهنگی بیشتر در امور خیر است.

عضو هیات امنای مجمع خیرین تامین سلامت فارس نیز در این اجلاس با اشاره به ثمرات خیر اقدامات خیرین گفت: تشکیل این اجلاس، تلاشی برای تقدیر از اقدامات خیرین و ترویج کارهای خیر در جامعه به  ویژه در میان جوانان است.

محمود تابنده با بیان اینکه در مجمع خیرین تامین سلامت در ابتدا به خیرین که قصد مشارکت و کمک در حوزه سلامت دارند راهنمایی و کمک می‌شود تا کارهای خیر آنان در مسیر نیازهای حوزه سلامت هدایت شود و نتیجه بهتری به همراه داشته باشد، افزود: کار در حوزه سلامت نیازمند افراد توانمند است که خیرین با کمک به صندوق‌های حمایت از دانشجویان و رفع دغدغه‌های آنان، در این زمینه سهیم شدند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=77622

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.