• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 26 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
2

تقدیر از مربی سازنده کشتی در دفتر امام جمعه شیراز

  • کد خبر : 77254
  • 06 آبان 1402 - 20:41
تقدیر از مربی سازنده کشتی در دفتر امام جمعه شیراز
آیت‌الله دژکام، نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز طی مراسمی از زحمات مربی سازنده کشتی این استان قدردانی کرد.

به گزارش سحاب پرس، مراسم تقدیر از رحیم گیوی، مربی شیرازی تیم ملی کشتی فرنگی (مربی برادران گرایی) امروز، ۶ آبان ماه در دفتر امام جمعه شیراز برگزار شد. در این مراسم، محمدمهدی سرفراز شکوهی و رحیم خدا جو، مسئولان اداره کل ورزش و جوانان استان نیز حضور داشتند.

نماینده ولی فقیه در استان فارس در این مراسم در خصوص اینکه نهاد ولایت چه نگرشی به حوزه ورزش دارد، گفت: نهاد ولایت در رابطه با تمامی مسائل کشور، نقش سیاست‌گذاری را دارد. یعنی ما باید راهبردهایی که رهبری معظم انقلاب تعیین می‌کنند را دنبال کنیم و ببینیم در سطح استان و شهر خودمان، تا چه اندازه این راهبردها عملیاتی شده‌اند.

آیت‌الله لطف‌الله دژکام با بیان اینکه ما دائما عملکرد شورای راهبردی ورزش استان را رصد می‌کنیم، افزود: در بحث اجراییات نقشی نداریم، چون آن در حیطه اختیارات اداره‌کل ورزش و جوانان است و ما نقش نظارتی خواهیم داشت.

نماینده ولی فقیه در استان فارس با اشاره به فعالیت‌های خوب و مثمر ثمر مسئولان حوزه ورزش در استان فارس و شهر شیراز، ابراز امیدواری کرد که اهداف نظام جمهوری اسلامی در بُعد سلامت و ورزش به خوبی محقق شود.

وی همچنین نسبت به موفقیت ورزشکاران استان فارس در مسابقات پاراآسیایی ابراز خوشنودی کرد و گفت: تمامی مدال‌آوران و ورزشکاران ما در حوزه ورزش جانبازان و معلولین، برای ما ارزشمند هستند. از جمله ساره جوانمردی که با حرکت زیبایی که انجام داد و فرزند چندماهه‌اش را هنگام دریافت مدال با خود روی سکو برد، این کار پیام روشنی از سوی کشور ایران به همه دنیا صادر کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس نیز به نقش وِیژه مربیان در رشد و پرورش استعدادها و همچنین لزوم حمایت از آن‌ها اشاره کرد و گفت: رحیم گیوی یکی از مربیان خوب شهر ماست که در زمینه سازندگی سال‌ها تلاش کرده است. معمولا مربیان و معلمان، آن قدری که شایسته هستند قدر نمی‌بینند و ما باید سعی کنیم در این زمینه قدردان آن‌ها باشیم و در جهت رفع مشکلاتشان بکوشیم.

محمدمهدی سرفراز شکوهی همچنین به جایگاه خوب فارس در کشتی فرنگی اشاره کرد و گفت: شاید امسال کشتی فارس در بحث نتیجه‌گیری در رقابت‌های بزرگ جهانی، به مانند گذشته موفق عمل نکرد اما در مجموع وضعیت خوبی داریم. چه از لحاظ سازماندهی و چه از لحاظ میزان کشتی‌گیران و علاقه‌مندان این رشته ورزشی به لطف خدا هم‌اکنون ۴ خانه کشتی در استان فارس در حال ساخت است و مراحل بازسازی سالن قدیمی تختی نیز به پایان رسیده و تجهیزات خانه کشتی شیراز هم به روز شده است.

وی یادآور شد: کشتی ورزشی است که ما هر میزان در آن سرمایه‌گذاری کنیم، سود کرده‌ایم چون مردم ما خیلی به این رشته علاقه‌مند هستند و در دراز مدت ثمرات این سرمایه‌گذاری‌ها را خواهیم دید.

به گزارش سحاب پرس، در پایان این مراسم، مسئولان اداره ورزش و جوانان استان فارس در خصوص اهدای یک زمین به رحیم گیوی، از امام جمعه شیراز قول مساعدی دریافت کردند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=77254

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.