• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 25 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
1
مدیرعامل سکاف خبر داد؛

احداث ۲۰هزار واحد نهضت ملی مسکن در استان فارس

  • کد خبر : 77096
  • 05 آبان 1402 - 17:23
احداث ۲۰هزار واحد نهضت ملی مسکن در استان فارس
کامبیز صالحی از احداث 20هزار واحد نهضت ملی مسکن در استان فارس خبر داد و گفت: هم اکنون در شهرستانهای دبیران، حاجی آباد، داراب، مرودشت، صدرا، لار، استهبان، نی ریز، فسا و کمیل آباد شیراز توسط شرکت سکاف در حال انجام است.

به گزارش سحاب پرس،کامبیز صالحی عضو هیات مدیره و مدیر عامل شرکت سکاف امروز ۵ آبان ماه در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به موفقیت های این شرکت بیان کرد :تلاش و تجربه بیش از ۴۱ ساله سکاف ،تاکنون منجر به اجرای صدها پروژه کوچک و بزرگ در نقاط مختلف کشور است.

وی افزود:این شرکت علاوه بر فعالیت های اجرایی تعداد قابل توجهی از پروژه های EPC را به انجام رسانده و امور اجرایی پروژه هااز مرحله طراحی مهندسی و تامین تجهیزات تا نصب و راه اندازی را عهده دار شده است.

صالحی افزود: هم اکنون اجرای پروژه های ایستگاه تقویت فشار وراوی و خط لوله جمع آوری گاز فلر پالایشگاه بید بلند در قالب پروژه های EPCCو سه پروژه دیگر در قالب EPCبا مشارکت شرکت های مهندسی معتبر در دست اجرا است.

صالحی با اشاره به برخورداری سکاف از گواهینامه رتبه یک صلاحیت پیمانکاری،تاکید کرد:این شرکت در حوزه های متنوع صنایعدنفت و گاز ،باند ، راه آهن،ابنیه ، ساختمان ،صنعت ،معدن متمرکز شده است.

وی با بیان اینکه پروژه های در دست انجام یا پایان یافته این شرکت اظهار کرد:۱۱پروژه ساختمانی و عمرانی در محدوده استان فارس ،۴پروژه ساختمانی در خارج از محدوده استان فارس،۷پروژه در حوزه نفت ،گاز و پتروشیمی ،۲ پروژه راه آهن و نیز ۵ پروژه راهسازی در نقاط مختلف کشور در دست اجراست.

مدیر عامل سکاف به مهم ترین پروژه های در دست انجام این شرکت در حوزه نفت و گاز اشاره کرد و اضافه کرد:پروژه احداث تاسیسات تقویت فشار گاز شهید کبیری لامرد در خط هفتم سراسری و احداث و راه اندازی ایستگاه تقویت فشار گاز میدان وراوی،اجرای پروژه زیر سازی قطعه ۱ و ۲ راه آهن همدان ملایر و نیز احداث باند دوم محور جیرفت _بافت_سیرجان از جمله مهم ترین پروژه های در دست انجام این شرکت است.

احداث ۲۰هزار واحد نهضت ملی مسکن در استان فارس

وی از احداث ۲۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن استان فارس خبرداد و تصریح کرد:۸۰۰ واحد مسکونی شهرستان رشت،۱۰۰۰ واحد در شهرستان جیرفت ،۱۰۷۰ واحد مسکونی شهرستان سیرجان از جمله مهم ترین پروژه های ساختمانی سکاف در نقاط مختلف کشور به شمار می رود.

مدیر عامل سکاف، به «اهتمام ویژه این شرکت نسبت به مشارکت در توسعه استان فارس» اشاره کرد و این شرکت را رکورد دار بیشترین حجم ساخت مسکن برای مردم شریف استان فارس دانست.

وی با بیان اینکه مسکن ملی، یکی از مهمترین سرفصلهای سیاست داخلی دولت مردمی حضرت آیت الله رئیسی به شمار می رود، افزود: شرکت سکاف با آماده سازی و اجرای ۱۹۳۸۶ واحد مسکونی در قالب زیربنای زیرساخت ۲۳۲۴۳۲۰ متر مربع، تمام تلاش خود را برای همگامی با دولت محترم به کار بسته است.

وی تاکید کرد: اولویت سکاف، استفاده از ظرفیتهای داخلی در تکمیل زنجیره تامین و بهره گیری از تولیدات کارخانجات داخلی به ویژه واحدهای تولیدی مستقر در استان فارس برای اجرای پروژه های داخل این استان است.

به گفته مدیرعامل سکاف، اجرای پروژه های این شرکت در محدوده استان فارس، منجر به اشتغالزایی مستقیم برای ۳۰۰۰ نیروی کار و اشتغالزایی غیر مستقیم برای ۱۵۰۰۰ نفر شده است.

اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان فارس، هم اکنون در شهرستانهای دبیران، حاجی آباد، داراب، مرودشت، صدرا، لار، استهبان، نی ریز، فسا و کمیل آباد شیراز توسط شرکت سکاف در حال انجام است.

عضو هیات مدیره شرکت سکاف، بزرگترین سرمایه این شرکت را تعهد و صداقت این شرکت نسبت به ذینفعان و کارفرمایان دانست و از رعایت اصول مشتری مداری، همراه با توجه به تعهدات اجتماعی در مناطق اجرای پروژه به عنوان عامل موفقیت در ایجاد سرمایه اجتماعی برای شرکت سکاف یاد کرد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=77096

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.