• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 27 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
1
انجمن ورزش های همگانی هیئت ورزش های نابینایان و کم بینایان استان فارس

اعلام نتایج مسابقات پله نوردی نابینایان و کم بینایان فارس

  • کد خبر : 76879
  • 03 آبان 1402 - 16:48
اعلام نتایج مسابقات پله نوردی نابینایان و کم بینایان فارس
اهتمام انجمن ورزش های همگانی نابینایان و کم بینایان استان فارس، توسعه حداکثری و جذب حداکثری ورزشکاران نابینا و کم بینا است تا بتوان قدم هایی برای ارتقای ورزش نابینایان و کم بینایان در استان فارس برداشت و این روند شتاب بهتری بگیرد.

به گزارش سحاب پرس به نقل از روابط عمومی انجمن ورزش های همگانی نابینایان و کم بینایان استان فارس، محمدرضا جعفری رئیس انجمن ورزش های همگانی هیئت ورزش های نابینایان و کم بینایان استان فارس ضمن گرامیداشت هفته تربیت بدنی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ورزشکار گفت : این دوره از مسابقات به مناسبت هفته دفاع مقدس توسط انجمن ورزش های همگانی  ورزش های نابینایان و کم بینایان فارس در سراسر شهرستان های استان فارس برگزار شد .

جعفری گفت: این مسابقات با هدف فرهنگ سازی و نشان دادن توانمندی های نابینایان و کم بینایان برگزار شد که مسابقات را به صورت انفرادی برگزار شد .

وی افزود : توجه به افتخار آفرینی ورزشکاران نابینا و کم بینا در مسابقات پاراآسیایی هانگژو و کسب مدال های رنگارنگ در ادوار مختلف برای کشور و افتخارات جهانی نگاه ها را به ورزش نابینایان و کم بینایان در کشور تغییر داده است و تعداد قابل توجهی از مدال های ورزشکاران کشورمان را عزیزان نابینا بدست خواهند آورد.
رئیس انجمن ورزش های همگانی هیئت ورزش های نابینایان و کم بینایان استان فارس در ادامه با تشریح وضعیت کنونی ورزش های همگانی استان فارس گفت : اهتمام انجمن ورزش های همگانی توسعه حداکثری و جذب و جلب حداکثری ورزشکاران نابینا و کم بینا است تا بتوان قدم هایی برای ارتقای ورزش نابینایان و کم بینایان در استان فارس برداشت و این روند شتاب بهتری بگیرد.
جعفری گفت : مسابقات پله نوردی مجازی نابینایان و کم بینایان استان فارس در راستای توسعه ورزش همگانی و برگزار شد و در بخش بانوان خانم سمیه احمدی ، پریسا عادل زاده و در بخش آقایان علی جهاندیده و جهانپور مرادی حائز رتبه های برتر این مسابقات در فارس شدند که از طرف هیئت ورزش های نابینایان و کم بینایان استان فارس هدایای نقدی به ایشان تقدیم خواهد شد .

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=76879

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.