• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 22 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
3
در جمع دانشجویان جدیدالورود دانشگاه علوم پزشکی شیراز مطرح شد:

دانشجویان، امیدهای آینده کشور هستند

  • کد خبر : 76623
  • 01 آبان 1402 - 14:46
دانشجویان، امیدهای آینده کشور هستند
دکتر ایمانیه در جمع دانشجویان نو ورود دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دانشجویان را امیدهای آینده کشور عنوان کرد و گفت: اقدامات انجام شده در دوران جمهوری اسلامی نمایانگر اعتقاد به توان داخلی و انگیزه جوانان و تلاش ستودنی متخصصان ایرانی است.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس دکتر محمد هادی ایمانیه شامگاه دوشنبه، در آیین رویش، ویژه دانشجویان جدید الورود دانشگاه علوم پزشکی شیراز، که در مرکز مهارت های این دانشگاه در شهرستان کوار برگزار شد، گفت: دانشجویان امیدهای آینده کشور هستند و ان شاءالله ایران اسلامی را بهتر از گذشته خواهند ساخت.

استاندار فارس با تاکید براینکه جمهوری اسلامی ایران ازبعد پیروزی انقلاب اسلامی، همواره تحت فشارهای ظالمانه برخی کشورها بوده است، اظهار داشت: در حال حاضر ایران اسلامی، برخلاف تلاش های دشمن یکی از تاثیرگذارترین کشورهای دنیاست.

وی، وضعیت امروز ایران اسلامی را بسیار متفاوت تر از قبل از انقلاب عنوان کرد و گفت: مدیران آینده این مرز و بوم شما جوانان هستید و آینده این کشور و این نظام را شما رقم خواهید زد.

دکتر ایمانیه در بخش دیگر سخنان خود بر تلاش دشمنان برای ناامید کردن جوانان ایرانی اشاره کرد و گفت: اقدامات و فعالیت های انجام شده در طول دوران استقرار  جمهوری اسلامی ایران نمایانگر اعتقاد به توان داخلی و انگیزه جوانان و پشتکار ستودنی متخصصان ایرانی است؛ بازدید از اقدامات زیرساختی در قالب اردوهای راهیان پیشرفت به افزایش امید و انگیزه جوانان کمک می کند و نقشه های شوم دشمنان را خنثی خواهد کرد.

نماینده عالی دولت در فارس با تاکید براینکه، معتقدیم جذب دانشجویان می بایست بر اساس نیاز کشور و بازار کار انجام شود، اذعان داشت: کشور ما مملو از جوانان مستعدی است که مادامی که زمینه فعالیت برای آنان فراهم می شود، خوش می درخشند و از هیچ تلاشی برای توسعه و پیشرفت کشور خود دریغ نمی کنند.

وی در ادامه سخنان خود، بر ضرورت توجه به مسائل علمی و اخلاقی توسط دانشجویان تاکید کرد و افزود: می بایست در مسائل علمی و معنوی خود را با افراد بالاتر از خود مقایسه کنید؛ از حسادت ورزیدن دوری کنید تا بدون دغدغه زندگی کنید و همواره شاد و کوشا در جهت پیشرفت حرکت کنید.

استاندار فارس در انتها تصریح کرد: خودتان را قبول داشته باشید، به ایرانی بودن خود افتخار کنید و برای رسیدن به آنچه شایسته آن هستید، تلاش کنید.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=76623

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.