• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 25 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
3
دبیر قرارگاه جهادتبیین صنعت، معدن و تجارت فارس؛

دوره‌های جهاد تبیین برای فعالان اقتصادی فارس برگزار می‌شود

  • کد خبر : 76477
  • 29 مهر 1402 - 16:01
دوره‌های جهاد تبیین برای فعالان اقتصادی فارس برگزار می‌شود
رئیس سازمان بسیج مهندسین صنعت، معدن و تجارت فارس از برپایی دوره‌های جهاد تبیین ویژه فعالان اقتصادی به منظور آگاه‌سازی نسبت به رخنه‌های دشمن و امید دادن به آنان برای ایستادگی در برابر مشکلات خبر داد.

به گزارش سحاب پرس، حسین پناهی امروز، ۲۹ مهرماه با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص اهمیت تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی به منظور امیدآفرینی در جامعه بر ضرورت آگاه‌سازی فعالان اقتصادی نسبت به رخنه‌های دشمن و امید دادن به آنان برای ایستادگی در برابر مشکلات تأکید کرد.

رئیس سازمان بسیج مهندسین صنعت، معدن و تجارت فارس تصریح کرد: جهاد تبیین نوعی وظیفه عمومی است و بر این اساس سازمان صنعت، معدن و تجارت دوره‌هایی را برای فعالان اقتصادی در این عرصه برنامه‌ریزی کرده است.

پناهی تأکید کرد: فعالان اقتصادی، صنعتگران و کارگران شاغل در بخش صنعت و معدن خود مهم‌ترین عناصر تبیین‌کننده دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه‌های صنایع و معادن است.

وی همچنین گفت: قرارگاه جهاد تبیین در سازمان صنعت، معدن و تجارت تشکیل شده که اولویت نخست آن معرفی دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی به‌ویژه صنایع متوسط و بزرگ و همچنین دستاوردهای شرکت‌های فناور و دانش بنیان است.

دبیر قرارگاه جهادتبیین صنعت، معدن و تجارت فارس با اشاره به تاکید ویژه مقام معظم رهبری در خصوص مقابله با تحریف واقعیت‌ها از طریق جهاد تبیین و اینکه حرکت تبیین خنثی‌کننده توطئه دشمنان است، گفت: یکی از عرصه‌های اولویت‌دار و مورد نظر رهبری گرانقدر انقلاب برای تبیین دستاوردها، عرصه صنعت است.

وی تصریح کرد: در چارچوب وظایف تعیین شده برای اقدامات عملیاتی قرارگاه جهاد تبیین، برگزاری کارگاه‌های تخصصی تببین دستاوردهای انقلاب و امید افزایی بین جوانان و نوجوانان و سرمایه گذاران، شناخت مسائل و چالش های اقتصادی، حضور بی‌واسطه در بین صنعتگران و بهره برداران معدن و گفت‌وگوی چهره‌به‌چهره و میدانی در صنایع در دستور کار است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=76477

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.