• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 26 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
1
رئیس جهاددانشگاهی استان فارس؛

رونمایی از ۷ اثر مکتوب ویژه حادثه تروریستی حرم شاهچراغ(ع)

  • کد خبر : 76417
  • 28 مهر 1402 - 17:23
رونمایی از ۷ اثر مکتوب ویژه حادثه تروریستی حرم شاهچراغ(ع)
رئیس جهاد دانشگاهی فارس از رونمایی از ۷ اثر مکتوب توسط این نهاد با همکاری سازمان‌ها و ادارات مختلف، در آستانه سالگرد حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) خبر داد.

امیرحسین استقلال با اشاره به نهایی شدن کار تألیف و انتشار ۷ کتاب با موضوع حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع)، گفت: از پایان آذرماه سال گذشته و در راستای محقق شدن منویات مقام معظم رهبری پیرامون اهمیت زنده نگهداشت شهدا و ابعاد آن حادثه، جهاددانشگاهی در بخش‌های مختلف به ویژه حوزه فرهنگی تلاش‌هایی را برنامه‌ریزی و آغاز کرد.

رئیس جهاددانشگاهی فارس تصریح کرد: براساس برنامه‌ریزی‌ها، مقرر شد که ۷ اثر مکتوب در زمینه‌های داستان، شعر، عکس و خبر، با استفاده از ظرفیت‌های استانی و ملی، تهیه، تالیف و منتشر شود.

وی با اشاره به تلاش بی وقفه یکساله برای به ثمر رسیدن برنامه‌های یاد شده، گفت: اکنون و بعد از حدود یکسال، ۷ اثر مکتوب شامل یک کتاب در زمینه شعر، یک کتاب در زمینه عکس، دو کتاب در زمینه در زمینه خبر و رویدادهای خبری و سه کتاب در زمینه داستان کودک و نوجوان به زیرچاپ رفته و آماده رونمایی شده است.

استقلال با قدردانی از تلاش‌های تیم‌های برنامه‌ریز و اجرایی تولید این محتواهای فرهنگی، گفت: امیدوار هستیم که با رونمایی از این آثار، زمینه برای تهیه و انتشار آثار دیگری با فراگیری ملی و در برگیری دومین حادثه تروریستی حمله به حرم شاهچراغ (ع)، فراهم شود.

رئیس جهاددانشگاهی استان فارس یادآور شد: مراسم رونمایی از این آثار مکتوب، روز ۲ آبان و مکان آن در حرم مطهر حضرت احمدبن موسی(ع) خواهد بود.

استقلال در پایان ضمن دعوت از علاقه‌مندان به شرکت در این رویداد فرهنگی تصریح کرد: این برنامه با حضور مقام‌های ارشد ملی و استانی برگزار می‌شود.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=76417

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.