• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 23 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
1
رئیس ستاد انتخابات فارس؛

آغاز فرایند ثبت‌نام قطعی داوطلبان نمایندگی مجلس در فارس

  • کد خبر : 76281
  • 27 مهر 1402 - 18:32
آغاز فرایند ثبت‌نام قطعی داوطلبان نمایندگی مجلس در فارس
رئیس ستاد انتخابات فارس از آغاز فرایند ثبت‌نام قطعی داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی در این استان همزمان با سراسر کشور خبر داد.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از روابط عمومی استانداری فارس، اسماعیل قزل سفلی امروز، ۲۷ مهرماه گفت: فرایند ثبت‌نام قطعی داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی در فارس همزمان با سراسر کشور از ساعت ۸ صبح امروز آغاز شده است و تا سوم آبان‌ماه به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: بر این اساس آن دسته از داوطلبان نمایندگی مجلس که در مرحله پیش ثبت‌نام شرکت کرده و کد رهگیری دریافت کرده‌اند، طی مدت مذکور با مراجعه به سامانه keshvar.moi.ir نسبت به قطعی کردن ثبت نام خود اقدام کنند.

قزل سفلی ادامه داد: امکان ویرایش اطلاعات فقط تا زمانی که داوطلبان ثبت نهایی را نزده‌اند وجود دارد و پس از آن امکان بازگشت دو باره و ویرایش اطلاعات وجود ندارد و بنابراین لازم است که داوطلبان اطلاعات خواسته شده را با دقت وارد کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس اظهار کرد: همچنین در این مرحله امکان جا به جایی حوزه انتخابیه که داوطلبان در مرحله پیش ثبت‌نام انتخاب کرده‌اند، وجود دارد.

وی اظهار کرد: همچنین در اجرای قانون شفافیت و نظارت بر تأمین مالی فعالیت‌های انتخاباتی در انتخابات مجلس شورای اسلامی، ضروری است که داوطلبان در زمان ثبت نام قطعی یک شماره حساب غیر تجاری در سامانه وارد کنند.

قزل سفلی افزود: همچنین برابر قانون جدید انتخابات، داوطلبان باید ۵ سال سابقه اجرایی، قضایی، آموزشی و پژوهشی داشته باشند و گواهی معتبر آن نیز به تایید بالاترین مقام نهاد یا موسسه رسیده باشد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=76281

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.