• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 27 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
2

ساخت باغ ایثار در شیراز

  • کد خبر : 75931
  • 25 مهر 1402 - 16:52
ساخت باغ ایثار در شیراز
رئیس کمیسیون حمل و نقل، ترافیک و عمران شورای اسلامی شهر شیراز گفت: ساخت باغ ایثار و سالن زورخانه مرکزی در باغ جنت از جمله پروژه‌های در دست احداث شهرداری منطقه ۴ است.

به گزارش سحاب پرس، رضا محمدیان امروز، ۲۵ مهرماه در بازدید از طرح‌های عمرانی شهرداری منطقه ۴ شهرداری شیراز با اشاره به فراوانی جمعیت در این منطقه و پروژه‌های متعدد عمرانی در آن اظهار کرد: در حال حاضر بالغ بر ۱۰۰ پروژه عمرانی اعم از ریز پروژه و بزرگ مقیاس در آن تعریف شده که بیشتر این پروژه‌ها در حال اجراست.

وی افزود: با تلاش خوبی که توسط شهردار در منطقه ۴ و واحد عمرانی و سایر معاونت‌ها در حال انجام است، برخی این پروژه‌ها تا پایان سال و بعضی تا پایان سال آینده به اتمام می‌رسند.

رئیس کمیسیون حمل‌ و نقل، ترافیک و عمران شورای اسلامی شهر شیراز گفت: با توجه به تعریف پروژه‌های جدید پیش‌بینی می‌شود که تا سال ۱۴۰۴، اجرای آن‌ها به اتمام برسد.

محمدیان بیان کرد: در این پروژه‌ها به طور شاخص چندین باغ از جمله باغ سه گوش، ایرانی، باغ نارنج و.. در حال احیا و بازسازی است که به عنوان یک فضای شهری در اختیار شهروندان قرار می‌گیرند.

وی تصریح کرد: پیاده‌روسازی در کنار باغ جنت و باغ ایثار و احداث سالن زورخانه مرکزی در باغ جنت از طرح‌های در دست اقدام است که پیش‌بینی ساخت زورخانه در مدت دو سال است.

رئیس کمیسیون حمل‌ونقل، ترافیک و عمران شورای اسلامی شهر شیراز از لوله‌گذاری در نقاط منطقه و مسائلی نظیر زیرسازی، بهسازی و تراش آسفالت و محرومیت‌زدایی در منطقه ۴ که به‌صورت شاخص در محله درکی در حال انجام است، قدردانی کرد.

عضو و ناظر شورای اسلامی شهر در شهرداری منطقه ۴ شیراز نیز در این بازدید اظهار کرد: تشکیل کمیسیون تخصصی با حضور میدانی در مناطق و بررسی مسائل آن از تدابیر بسیار خوبی بود که در شورای اسلامی شهر عملیاتی شد.

مصطفی کیانی‌رحیمی افزود: ظرفیت‌هایی در مناطق وجود دارد که در پی این بازدیدها و کارگروه‌های تخصصی می‌توان انتظار گشایش و پیشرفت خوبی در حوزه عمرانی داشت.

وی بیان کرد: پروژه‌های فاخر گردشگری که در منطقه ۴ در دست اقدام است، باعث ایجاد تحول در حوزه گردشگری طبیعی در منطقه و حوزه خدمت‌رسانی در سایر مناطق که ورود ویژه‌ای دارند، می‌شود.

نایب رئیس کمیسیون حمل‌ونقل، ترافیک و عمران شورای اسلامی شهر شیراز بیان کرد: با افتتاح این طرح‌ها مردمی که نیز در حاشیه شهرک‌های این منطقه زندگی می‌کنند، به یک خدمات کیفی بسیار ارزشمند و نوینی دست می‌یابند.

شهردار منطقه ۴ شیراز نیز با قدردانی از حضور رئیس و اعضای کمیسیون حمل‌ونقل، ترافیک و عمران شورای اسلامی شهر، به تشریح و ارائه مباحث و موارد پروژه عمرانی در سطح منطقه که در حال اجرا است، پرداخت.

حسام‌الدین اسدزاده اظهار کرد: در حال حاضر بالغ بر ۴۳۰ میلیارد تومان بودجه مصوب عمرانی در سال ۱۴۰۲ با ۱۱۶ پروژه ریز و درشت برای منطقه ۴ تعریف شده است و تلاش خود را برای بهره‌برداری و خدمات‌رسانی قرار داده‌ایم.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=75931

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.