• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 28 - شوال - 1445
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
1
مشاور و دستيار اجرايى معاون رييس جمهور در امور زنان و خانواده خبر داد؛

انسیه خزعلی به فارس سفر می‌کند/ برگزاری اجلاسیه «بنیاد هم افزایی شبکه تعلیم و تربیت»

  • کد خبر : 74934
  • 20 مهر 1402 - 9:18
انسیه خزعلی به فارس سفر می‌کند/ برگزاری اجلاسیه «بنیاد هم افزایی شبکه تعلیم و تربیت»
مشاور و دستیار معاون رییس جمهور در امور بانوان و خانواده از برگزاری اجلاسیه «بنیاد هم افزایی شبکه تعلیم و تربیت» و همچنین بررسی وضعیت پروژه‌های مصوب سفر اول ریاست جمهوری در حوزه زنان و خانواده همزمان با سفر انسیه خزعلی خبر داد.

به گزارش سحاب پرس، مشاور و دستیار اجرایى معاون رییس جمهور گفت: همزمان با سفر رئیس جمهور به استان فارس، انسیه خزعلی، معاون وی در امور زنان و خانواده نیز در استان حضور می‌یابد.

فرناز هوشیار پارسیان بیان کرد: خزعلی که در هفته های گذشته طی سفری به فارس از پروژه های مصوب اولین سفر رییس جمهور به فارس در حوزه بانوان دیدار کرده و میزان پیشرفت فیزیکی این پروژه ها را بررسی و ارزیابی نموده بود، همزمان با حضور اعضا هیات دولت به فارس سفر می‌کند.

او افزود: از جمله برنامه های مهمی که طی این سفر دو روزه در برنامه دو روزه سفر او اجلاسیه بهشت «بنیاد همافزایی شبکه تعلیم و تربیت» است. هوشیار پارسیان عنوان کرد: این اجلاسیه از ساعت ۸ صبح فردا پنجشنبه ۲۰ مهر با هدف توانمندسازی شبکه فعالین حوزه کودک و نوجوان با حضور معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در سالن شهید سلیمانی شرکت نفت زاگرس جنوبی برگزار می‌شود.

او خطرنشان کرد: اداره کل تبلیغات اسلامی استان فارس، بنیاد ملی نوجوان اداره کل تبلیغات اسلامی استان فارس، استانداری فارس امور بانوان و خانواده و شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی از جمله برگزارکنندگان و متولیان برگزاری این همایش هستند.

مشاور و دستیار معاون رییس جمهور در امور بانوان و خانواده با اشاره به اینکه دکتر خزعلی در این سفر به بازدید از شرکت های دانش بنیان، مرکز تخصصی روانپزشکی ابن سینا، باغ مهربانو و خانه درجه یک صنایع دستی می‌پردازد از حضور وی در افتتاح ساختمان جدید موسسه آموزش عالی فاطمیه و همچنین سفر به شهرستان های مرودشت و زرقان در جمع دانش آموزان مدرسه شبانه روزی و بازدید از روستای گلخانه ای کشور و نشست با بانوان عشایر خبر داد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=74934

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.