• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 26 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
0

اعلام برنامه‌های مورد افتتاح گراش در سفر دبیر شورای عالی مناطق آزاد

  • کد خبر : 74914
  • 20 مهر 1402 - 0:23
اعلام برنامه‌های مورد افتتاح گراش در سفر دبیر شورای عالی مناطق آزاد
فرماندار گراش از میزبانی این شهرستان از دبیر شورای عالی مناطق آزاد و مشاور رئیس جمهور در سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به این استان خبر داد.

به گزارش سحاب پرس، محمود طاهرزاده امروز، ۱۹ مهرماه با اشاره به سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان فارس به تشریح برنامه‌های این شهرستان در این سفر پرداخت و گفت: در سفر مشاور رئیس جمهور به شهرستان پروژه ساختمان اداری و مجتمع اشتغالزایی موسسه خیریه صولت عنیبه با اعتباری بالغ بر ۲۳ میلیارد تومان با زیربنای ۲ هزار و ۶۰۰ متر مربع به بهره برداری می‌رسد.

وی با یادآوری اینکه اعتبارات ساخت این موسسه به همت خیرین تامین شده است، افزود: در دولت سیزدهم گام‌های موثری برای توسعه گراش برداشته شده است.

طاهرزاده تصریح کرد: خدمات دولت سیزدهم با ادوار گذشته قابل ملاحظه نیست به طوری که در دوسال گذشته بیش از ۱۵۰ پروژه با اعتباری افزون بر ۴۰۰ میلیارد تومان در شهرستان گراش افتتاح و یا کلنگ زنی شده است محل صرف اعتبارات از منابع دولتی و بعضا مشارکت خیرین و نیکوکاران بوده است.

فرماندار گراش بیان کرد: تامین اعتبار برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و تعریف چند پروژه ضروری از جمله انتقال آب از خلیج فارس، از مهم‌ترین موضوعاتی است که در سفر نماینده ویژه رئیس جمهور به شهرستان مطرح خواهد شد.

وی، تکمیل پروژه ساخت جاده چک چک، مجتمع اداری، ورزشگاه محبی و تونل شهدای خلیج فارس را ۴ طرح مهم نیم تمام عمرانی شهرستان عنوان کرد و افزود: برای تکمیل این طرح‌ها اعتباری افزون بر یک هزار میلیارد تومان نیاز است.

فرماندار گراش در تشریح سفر مشاور رئیس جمهور به گراش گفت: برگزاری جلسه شورای اداری، دیدار چهره به چهره با مردم و بازدید از پروژه‌های نیمه تمام از جمله مجتمع اداری و جاده چک چک از مهم‌ترین برنامه‌های این سفر است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=74914

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.