• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 26 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
0

وزش نسیم اشتغال در آباده با افتتاح ۷ پروژه همزمان با سفر رئیس جمهور

  • کد خبر : 74884
  • 19 مهر 1402 - 19:38
وزش نسیم اشتغال در آباده با افتتاح ۷ پروژه همزمان با سفر رئیس جمهور
فرماندار ویژه شهرستان آباده از افتتاح ۷ پروژه و طرح با اعتبار یک هزار میلیارد تومان همزمان با دومین سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان فارس خبر داد.

میثم خداداد با بیان اینکه در دومین سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان فارس، شهرستان آباده میزبان وزیر نیرو است، گفت: ۷ پروژه و طرح با حضور وزیر نیرو در آباده افتتاح می‌شود که نخستین آن تصفیه خانه شبکه فاضلاب با اعتبار بالغ بر یک هزار میلیارد تومان است.

فرماندار ویژه شهرستان آباده افزود: پروژه تصفیه خانه فاضلاب این شهرستان در سال ۱۳۹۳ با اعتبار بانک توسعه اسلامی کلنگ زنی شد که امروز در دولت سیزدهم شاهد بهره برداری از این طرح هستیم.

وی با اشاره به اینکه در شهر آباده به صورت همزمان ۲ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در حال احداث است، اظهار کرد:  ۶۰ واحد مسکونی از نهضت ملی مسکن آباده با حضور وزیر نیرو به بهره برداری می رسد و کلید آن به متقاضیان تحویل خواهد شد.

خداداد، افتتاح جایگاه عرضه سوخت در شهر ایزادخواست را مورد توجه قرار داد و اضافه کرد: اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان این جایگاه عرضه سوخت در دومین سفر هیئت دولت به فارس در شهر ایزدخواست افتتاح می شود؛ همچنین کشتارگاه طیور شمال استان نیز با سرمایه گذاری ۳۰۰ میلیارد تومانی بخش خصوصی و با کشتار ۳۵ هزار قطعه مرغ در شبانه روز در آستانه افتتاح قرار دارد.

فرماندار ویژه آباده ادامه داد:  توسعه ساختمان اورژانس آباده یکی دیگر از پروژه های در دست بهره برداری است که عملیات اجرایی از ۴ ماه گذشته  با اعتبار ۱.۵ میلیارد توسط بخش خصوصی و خیرین آغاز شده و اکنون شاهد افتتاح آن هستیم.

وی از آغاز آسفالت جاده خسروشیرین همزمان با سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به فارس خبر داد و تصریح کرد: پس از سال ها پیگیری و تلاش طی چند روز آتی با سفر رئیس جمهور به استان، عملیات آسفالت ۵ کیلومتر از جاده خسروشیرین اجرایی می شود.

خداداد همچنین از افتتاح کارخانه ساخت کاشی در این شهرستان خبر داد و گفت: عملیات ساخت این کارخانه از آذر ماه ۱۳۹۹ توسط بخش خصوصی با اعتباری بیش از ۸۰۰ میلیارد تومان آغاز شده بود و اکنون با شروع به کار این کارخانه کاشی ۳۰۰ نفر به صورت مستقیم مشغول به کار خواهند شد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=74884

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.