• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 26 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
1
مدیر حج و زیارت فارس؛

انجام اولین پرواز هوایی عتبات فارس از شیراز به نجف

  • کد خبر : 74878
  • 19 مهر 1402 - 14:53
انجام اولین پرواز هوایی عتبات فارس از شیراز به نجف
مدیر حج و زیارت فارس از انجام اولین پرواز هوایی عتبات عالیات این استان از فرودگاه شهید دستغیب شیراز به نجف اشرف در سال جاری خبر داد و گفت:‌ نخستین پرواز در تاریخ ۲۷ مهرماه انجام خواهد شد.

به گزارش سحاب پرس، علیرضا زینلی امروز، ۱۹ مهرماه از انجام اولین پرواز هوایی عتبات عالیات این استان از فرودگاه شهید دستغیب شیراز به نجف اشرف در سال ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: این پرواز هوایی عتبات به‌صورت استانی و توسط شرکت مجری به نام شرکت بیتا مهر آسمان شیراز و تحت نظارت مستقیم مدیریت سازمان حج و زیارت استان فارس انجام‌ می‌شود.

وی با یادآوری اینکه این پرواز هوایی عتبات به‌صورت استانی انجام می‌شود، افزود: متقاضیان سفر عتبات عالیات و عاشقان زیارت کربلای معلی و نجف اشرف برای ثبت‌نام در کاروان‌های هوایی عتبات عالیات استان فارس می‌توانند با مراجعه به سامانه https://atabatorg.haj.ir برای ثبت‌نام در کاروان‌های بعدی اقدام کنند.

مدیر حج و زیارت فارس ادامه داد: این سامانه برای ثبت‌نام از فردا پنج‌شنبه، ۲۰ مهرماه ۱۴۰۲ رأس ساعت ۹ صبح به صورت الکترونیکی ثبت نام زوار را انجام می‌دهد و اعزام ۲۷ مهرماه ۱۴۰۲ از فرودگاه شیراز به مقصد نجف اشرف انجام می‌شود.

زینلی تصریح کرد: کاروان هوایی عتبات عالیات «حرم تا حرم»، تحت نظارت مستقیم مدیریت سازمان حج و زیارت استان فارس فعالیت می‌کنند و متقاضیان جهت ثبت‌نام می‌توانند به صورت اینترنتی و از طریق سامانه https://atabatorg.haj.ir و یا با مراجعه به دفاتر و شرکت‌های زیارتی مجاز سازمان حج و زیارت در سطح استان فارس نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=74878

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.