• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 29 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
0

روحانیت میان مردم و مسئولان ارتباط برقرار کند

  • کد خبر : 74715
  • 17 مهر 1402 - 21:10
روحانیت میان مردم و مسئولان ارتباط برقرار کند

ایسنا/فارس نماینده ولی فقیه در استان فارس با بیان اینکه روحانیت باید در فضای خودمانی‌تر با بدنه دانشگاهی ارتباط برقرار کند، گفت: نقش روحانیت این است که بین بدنه مردم و دانشجویان با مدیران ارتباط برقرار کند. به گزارش ایسنا به نقل از  روابط عمومی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های فارس، آیت‌الله لطف‌الله […]



ایسنا/فارس نماینده ولی فقیه در استان فارس با بیان اینکه روحانیت باید در فضای خودمانی‌تر با بدنه دانشگاهی ارتباط برقرار کند، گفت: نقش روحانیت این است که بین بدنه مردم و دانشجویان با مدیران ارتباط برقرار کند.

به گزارش ایسنا به نقل از  روابط عمومی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های فارس، آیت‌الله لطف‌الله دژکام امروز، ۱۷ مهرماه در نشست صمیمانه با مسئولان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان فارس گفت: نگاه اساسی در انقلاب این بود که روحانیت نقش‌آفرینی در مسائل کشور داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان فارس خطاب به میهمانان این نشست بیان کرد: اگر وظیفه ذاتی که به عنوان نهاد نمایندگی در دانشگاه‌ها دارید خوب انجام شود در جهات دیگر هم موفق‌تر خواهید بود و برای این کار نیاز است که روحانیت در یک فضای خودمانی‌تر با بدنه دانشگاهی ارتباط برقرار کند.

وی، محیط دانشگاه را همچون یک رودخانه در حال حرکت دانست و تصریح کرد: نقش روحانیت این است که بین بدنه مردم و دانشجویان با مدیران ارتباط برقرار کند.

امام جمعه شیراز اظهار کرد: اگر نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شیراز در بخش خانواده موفق عمل کرده است این کار را با بدنه کارشناسی همراه در مجموعه دانشگاه انجام داده است که در تمام موارد باید ساختار دانشگاه و بدنه مدیریتی، کارشناسی و آموزشی دانشگاه با مجموعه نهاد رهبری در دانشگاه همراه باشد تا موفقیت حاصل شود.

در ادامه این نشست حجت‌الاسلام و المسلمین حمید مقامی با اشاره به اهمیت ارتباط و جلسات مشترک بیشتر بین مسئولان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با نماینده ولی فقیه در استان فارس، اضافه کرد: مجموعه نهاد رهبری در دانشگاه‌ها آمادگی هرگونه همکاری با دفتر امام جمعه دارد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان فارس با بیان اینکه بخش اعظم استان از مراکز آموزش عالی تشکیل شده است، افزود: مجموعه نهاد رهبری در دانشگاه‌ها تمام تلاش خود را می‌کند تا برنامه‌های جذاب‌تر و متنوعی را در دانشگاه اجرا کنند و پاسخگوی نیاز جامعه دانشگاهی باشند تا ارتباط موثر روحانیت با دانشگاهیان شکل بگیرد. 

انتهای پیام  



منبع

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=74715

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.