• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 24 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
1

راه خدمت به زائران اربعین ادامه پیدا کند

  • کد خبر : 74591
  • 16 مهر 1402 - 0:19
راه خدمت به زائران اربعین ادامه پیدا کند
نماینده ولی فقیه در استان فارس خدمت به زائران اربعین حسینی توسط کادر درمان را مایه افتخار دانست و بر ضرورت تداوم این راه تأکید کرد.

به گزارش سحاب پرس، آیت‌الله لطف‌الله دژکام امروز، ۱۵ مهرماه در مراسم تقدیر از خادمان حوزه سلامت استان فارس در پیاده‌روی اربعین حسینی با بیان اینکه در جامعه پزشکی افراد بسیاری مایه افتخار هستند، اظهار کرد: این راه خدمت به زائران اربعین حسینی باید ادامه پیدا کرده و رشد یابد.

وی تصریح کرد: ارائه خدمت به زائران اربعین علاوه بر اینکه نعمت سلامت را به مسافران این سفر معنوی هدیه می‌دهد، سبب دریافت توجه حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و اهل بیت(ع) به خدمتگذاران زائران است که اجری بزرگ محسوب می‌شود و پاداشی فراتر از مادیات دنیوی است.

نماینده ولی فقیه در استان فارس خطاب به خادمان امام حسین(ع) گفت: ذکر خیر اقدامات و خدمت‌رسانی شما به زائران اربعین مکرر بوده و هست و کاری که شما انجام داده‌اید، الگویی برای دیگران شده است.

آیت‌الله دژکام، برپایی موکب‌ها و خدمت بدون هیچ چشمداشت به زائران را تمرینی برای ظهور حضرت صاحب الزمان(عج) عنوان کرد و گفت: این حرکت ارزشمند در جامعه رو به رشد است و هر سال با عظمت بیشتر اجرا می‌شود.

جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس در امور اقشار نیز در این مراسم گفت: نشاط معنوی بالاتر از نشاط مادی و دنیوی است و اشتیاق شما در گام برداشتن در مسیر خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی و تکرار این حرکت جهادگونه، موجب افزایش نشاط معنوی می‌شود.

امیر جاهدی با تقدیر از سازمان بسیج جامعه پزشکی فارس، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز و خیرین مشارکت کننده در برپایی موکب‌های سلامت و تهیه داروهای موردنیاز در مسیر پیاده‌روی اربعین، تاکید کرد: درهای جهاد به روی همه ما باز است و می‌توانیم به صورت جهادی خدمات مختلف را به مردم ارایه کنیم.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=74591

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.