• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 24 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
1
استاندار فارس؛

مردم فارس با رئیس جمهور دیدار می‌کنند

  • کد خبر : 74419
  • 12 مهر 1402 - 21:38
مردم فارس با رئیس جمهور دیدار می‌کنند
استاندار فارس از برگزاری دیدار مردمی رئیس جمهور با مردم این استان در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) خبر داد.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از روابط عمومی استانداری فارس، محمدهادی ایمانیه امروز، ۱۲ مهرماه در جمع معاونین و رؤسای کمیته‌های ستاد سفر رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت به استان فارس گفت: پس از جلسات مختلف با مدیران ارشد استان، کمیته‌های مختلف سفر، نشست‌های متعدد با معاونین رئیس جمهور و وزرا و مدیران ارشد دولت، مقدمات سفر دوم دولت به استان فارس مهیا و در روزهای آتی دومین دور سفر استانی دولت به فارس انجام خواهد شد.

استاندار فارس با اشاره به رایزنی‌ها و پیشنهادات مختلف مدیریت ارشد و دستگاه‌های استان به هیئت دولت بیان کرد: در صورت تصویب این پیشنهادات در سفر آتی دولت، استان فارس در تمام شاخص‌ها رشد و جهش چشمگیری خواهد داشت.

ایمانیه با اشاره به نهایی شدن زمان سفر دولت به استان فارس گفت: در روز چهارشنبه، ۱۹ مهرماه حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) میزبان حضور آیت‌الله رئیسی و هیئت دولت و مردم سراسر استان فارس خواهد بود.

استاندار فارس افزود: در این دیدار که از ساعت ۱۵ با حضور مردم عزیز شهر شیراز و شهرستان‌های استان برگزار می‌شود، رئیس جمهور با استقبال مردمی وارد حرم مطهر خواهد شد و با مردم استان فارس گفت‌وگو خواهد کرد.

وی ضمن دعوت از مردم عزیز شیراز و استان فارس بیان کرد: حضور پر شور مردم، تجلی وحدت و انسجام عمومی است و قطعاً این سفر که نخستین سفر استانی دولت پس از سفر رئیس محترم جمهور به نیویورک است، کانون توجه داخل و خارج از کشور می‌شود.

در سفر دولت به فارس برنامه‌های مختلفی برگزار و پروژه‌های متعددی افتتاح خواهد شد که در نشست خبری استاندار فارس، با مردم در میان گذاشته می‌شود.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=74419

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.