• امروز : یکشنبه - ۲۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 5 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Sunday - 12 May - 2024
1

ضرورت گسترش زیرساخت‌های شهری شیراز

  • کد خبر : 74170
  • 09 مهر 1402 - 23:14
ضرورت گسترش زیرساخت‌های شهری شیراز
رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز بر گسترش زیرساخت‌های شهری و پاسخگویی به نیازهای شهروندان تأکید کرد.

به گزارش سحاب پرس، رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز امروز، ۹ مهرماه در بازدید از پروژه قائم ـ رحمت ـ احمدی که به همت سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری شیراز در دست احداث است، بر گسترش زیرساخت‌های شهری و پاسخگویی به نیازهای شهروندان تأکید کرد و گفت: تقاطع قائم ـ رحمت ـ احمدی، محور احمدی جنوبی را به سمت کمربندی شیراز متصل کرده و نقش ارزنده در دسترسی به حرم مطهر شاهچراغ(ع) و تسهیل عبور و مرور شهروندان و مبانی ایمن‌سازی دارد.

رضا محمدیان از این پروژه به عنوان یکی از طرح‌های فاخر شورا و شهرداری شیراز یاد کرد و افزود: امیدواریم با تلاش‌های سازمان عمران شهرداری شیراز این پروژه تا پایان سال ۱۴۰۳ به بهره‌برداری برسد.

در ادامه این بازدید، رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شیراز از تلاش برای بهره‌برداری این پروژه بر اساس برنامه زمان‌بندی خبر داد.

علی حسین عباسی با اشاره به جزییاتی از این پروژه تصریح کرد: این پروژه دارای ۲ عرشه مجزا به طول هر کدام ۲۲۷ متر و عرض ۱۱.۵ متر است.

وی با اشاره به گنجاندن مسیر عبور عابر پیاده و مسیر دوچرخه سواری در این تقاطع گفت: سیستم سازه‌ای عرشه پل از نوع دال مجوف درجا ریز در طرفین بلور رحمت و عرشه با تیرهای پیش ساخته بتنی پیش تنیده روی بلوار رحمت است و ۷۲ شمع و ۴۸ ستون در آن اجرا می‌شود.

عباسی، پروژه قائم ـ رحمت ـ احمدی را بر مدار سازندگی ارزیابی کرد و افزود: بیش از ۱۰۰۰ متر مکعب بتن‌ریزی و بیش از ۳۲۶ هزار کیلوگرم آرماتوربندی انجام شده است.

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شیراز در بخش پایانی سخنانش خواستار همکاری بیشتر دستگاه‌های خدمات‌رسان برای جابجایی تاسیسات و پیشرفت پروژه شد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=74170

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.