• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 26 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
1

فارس آماده میزبانی از رئیس جمهور است

  • کد خبر : 74039
  • 08 مهر 1402 - 12:57
فارس آماده میزبانی از رئیس جمهور است
استاندار فارس، با اشاره به در پیش بودن سفر دوم رئیس جمهور به این استان گفت: این استان آماده میزبانی از رئیس جمهور و هیات دولت است.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس، دکتر محمد هادی ایمانیه، در جمع تعدادی از فرمانداران و بخشداران استان در شیراز گفت: در روزهای باقیمانده تا سفر سایر مقدمات نیز از سوی فرمانداران و بخشداران فراهم شود تا استقبالی باشکوه و در شان مردم این استان شاهد باشیم.

وی، با اشاره به اجرایی شدن ۸۵ درصد مصوبات سفر اول رئیس جمهور و هیات دولت به فارس به گواهی نمایندگان دفتر رئیس جمهور ادامه داد: برای سفر دوم نیز یک سری مصوبات داریم که در جلسه امروز نمایندگان استان با معاون اجرایی رئیس جمهور قطعی خواهد شد.

استاندار فارس اظهار کرد: فرمانداران می توانند این موارد را برای ایجاد امید در شهرستان‌ها و دستاوردهای سفر آتی رئیس جمهور به نحوه شایسته اطلاع رسانی کنند.

دکتر ایمانیه همچنین از فرمانداران و بخشداران خواست شرایط و امکانات را به گونه‌ای فراهم کنند که در جریان سفر نظم و انضباط به شکل مطلوب حاکم باشد به گونه‌ای که مردم دچار زحمت نشوند.

وی، همچنین خواستار فراهم کردن شرایط برای بهره برداری مطلوب از پروژه های آماده افتتاح رسمی همزمان با سفر رئیس جمهور و هیات دولت در شهرستان های استان شد.

فرمانداران صنایع تبدیلی را جدی بگیرند

استاندار فارس، همچنین با اشاره به جایگاه فارس در زمینه تولید محصولات کشاورزی و باغی گفت: با توجه به این جایگاه، فرمانداران باید از ایجاد صنایع تبدیلی به عنوان یک کار سرمایه گذاری حمایت کنند.

دکتر ایمانیه افزود: شایسته و مطلوب نیست که ۳۰ درصد محصولات باغی و کشاورزی استان تبدیل به ضایعات شود.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=74039

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.