• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 24 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
1
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس:

به جوانان اعتماد کنیم

  • کد خبر : 73839
  • 06 مهر 1402 - 17:38
به جوانان اعتماد کنیم
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با اشاره به نقش جوانان در دوران دفاع مقدس و درخشش آن‌ها در مقابله با دشمن افزود: امروز نیز باید همانگونه که در دوران دفاع مقدس به جوانان اعتماد شد، باز هم به جوانان اعتماد کنیم.

به گزارش سحاب پرس، اسماعیل قزلسفلی امروز، ۶ مهرماه با اشاره به نقش بی‌بدیل جوانان در دوران دفاع مقدس و درخشش آن‌ها در مقابله با دشمن گفت: امروز نیز باید همانگونه که در دوران دفاع مقدس به جوانان اعتماد شد و آن‌ها نیز خوش درخشیدند و نشان دادند که با تکیه به آنان می‌توان موفق شد و پیشرفت کرد؛ باز هم به جوانان اعتماد کنیم و از ظرفیت، توان، خلاقیت و نیروی جوانی آن‌ها در اداره کشور به بهترین شکل ممکن بهره ببریم.

وی افزود: دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی از روزهای آغازین انقلاب تاکنون تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا از هر طریق از جنگ سخت و نرم و جنگ ترکیبی گرفته تا به راه انداختن فتنه‌های متعدد نظام را با چالش مواجه کنند که تاکنون در این راه ناکام مانده‌اند.

قزلسفلی ادامه داد: آنچه که امروز برای امیدآفرینی از اهمیت بسیاری برخوردار است بحث جهاد تبیین است و با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب، در این جهت با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها در فضای حقیقی و مجازی باید در میدان باشیم که در این مسیر بهترین رویکرد گفت‌وگو با جوانان و نوجوانان است.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از روابط عمومی استانداری فارس، معاون استاندار فارس با تأکید بر اینکه باید با جوانان از واقعیت‌ها و البته پیشرفت‌ها با زبان خودشان حرف زد، افزود: امروز بیش از گذشته به جهاد حرف زدن با مردم نیاز داریم چرا که اگر ما این کار را نکنیم دشمن در کمین نشسته قلب و ذهن جوانان و نوجوانان را تسخیر خواهد کرد.

وی اظهار کرد: دشمن امروزه با جنگ ترکیبی ایران اسلامی را مورد هدف قرار داده تا بتواند جوانان ما را از راه و مسیر پیشرفت منحرف کند اما تاکنون در این کار موفق نشده است.

قزلسفلی تصریح کرد: دفاع مقدس به ما آموخت که می‌توانیم قوی و مستقل باشیم و با اتکا به جوانان در مسیر پیشرفت گام برداریم و به دستاوردهای بسیاری نیز برسیم.

وی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر لزوم تبیین دستاوردهای انقلاب ادامه داد: هر فردی در هر جایگاهی که قرار دارد باید واقعیت‌های دفاع مقدس و اینکه چگونه پیروز جنگ هشت ساله شدیم را بیان کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس، خودباوری ملت ایران را نیز از مهم‌ترین دستاوردهای دفاع مقدس برشمرد و گفت: این جنگ سبب شد که ملت بزرگ ایران از خود باختگی از عدم اعتماد به نفس فاصله بگیرد و باطن زیبای خود و تمام ارزش‌های دینی، ملی و انقلابی خود را پیدا کند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=73839

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.