• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 25 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
1

آغاز به‌کار شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات پزشکی در شیراز

  • کد خبر : 73756
  • 06 مهر 1402 - 1:45
آغاز به‌کار شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات پزشکی در شیراز
شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی و بیمارستانی، تجهیزات آزمایشگاهی و توانبخشی در شیراز آغاز به کار کرد.

به گزارش سحاب پرس، معاون فنی اداره‌کل تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو امروز، ۵ مهرماه در مراسم افتتاحیه شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی و بیمارستانی، تجهیزات آزمایشگاهی و توانبخشی در شیراز با اشاره به انتخاب شعار  «مهار تورم، رشد تولید» برای سال جاری گفت: استان فارس به عنوان قطب پزشکی کشور و منطقه، جزو مهم‌ترین استان‌های کشور در تأمین سلامت مردم است.

اسحاق عامری با بیان اینکه سازمان غذا و دارو نگاه ویژه‌ای به استان فارس و دانشگاه علوم پزشکی شیراز دارد، افزود:  در بازدید صبح امروز از تعدادی از شرکت‌های تولیدی تجهیزات پزشکی در شیراز، شاهد توانمندی‌ها و ظرفیت‌های بالای این شرکت‌ها بودیم.

مدیر نظارت و ارزیابی تجهیزات پزشکی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در این آیین، هدف از برپایی این نمایشگاه را تبادل دستاوردها و ارائه تجربیات موفق در حوزه تولید تجهیزات و ملزومات پزشکی عنوان کرد.

محمدامین کشاورز افزود: ۶۱ واحد تولیدی در زمینه تجهیزات و ملزومات پزشکی، با تولید دویست نوع محصول در استان در حال فعالیت هستند.

وی همچنین از فعالیت ۶۰۰ شرکت توزیع کننده و واحد صنفی در حوزه تجهیزات و ملزومات پزشکی در استان فارس خبر داد.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس نیز در این مراسم گفت: شانزدهمین نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی، بیمارستانی به همراه نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات آزمایشگاهی و توانبخشی شیراز از امروز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس آغاز به کار کرد.

محسن نهاوندی افزود: در این نمایشگاه ۸۶ شرکت فعال در حوزه‌های پزشکی از استان‌های فارس، تهران، یزد، اصفهان، آذربایجان شرقی، البرز و خراسان رضوی آخرین دستاوردهای خود را در معرض دید عموم گذاشتند.

وی ادامه داد: این رویداد پزشکی در قالب ۲۶۰ غرفه و در مساحت ۶ هزار متری سالن حافظ در زمینه‌های تجهیزات پزشکی، تجهیزات آزمایشگاهی، تجهیزات بیمارستانی، تجهیزات دندانپزشکی، محصولات ارتوپدی و… برگزار شده است.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس ادامه داد: هر چند متخصصان کشور ما ضمن تامین نیاز داخلی توانسته‌اند در حوزه صادرات محصولات هم گام‌های موثری بردارند اما هنوز جای پیشرفت در این حوزه وجود دارد که می‌توان با تعامل بیشتر در این حوزه و معرفی دستاوردها و تبادل با شرکت‌های معروف دنیا، جایگاه بهتری برای این حوزه در کشورمان متصور شد.

نهاوندی بیان کرد: معرفی این پیشرفت‌ها در قالب حضور در نمایشگاه‌ها به عنوان رویدادی مهم برای معرفی محصولات در حوزه‌های مختلف از جمله حوزه تجهیزات پزشکی و شاخه‌های زیر مجموعه آن، فرصت مناسبی است تا ضمن معرفی کامل این محصولات جایگاه این صنعت را در کشور و دنیا بهبود بخشید.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس گفت: متخصصصان و علاقه‌مندان می‌توانند تا روز شنبه، هشتم مهر ماه از ساعت ۱۱ الی ۱۸ از این نمایشگاه بازدید کنند.

این نمایشگاه از پنجم مهر  ۱۴۰۲ در نمایشگاه بین‌المللی شیراز، واقع در شهرک گلستان، با حضور بیش از ۸۰ شرکت آغاز به کار کرده و تا هشتم مهر سال جاری ادامه دارد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=73756

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.