• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 25 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
3
معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی فارس؛

به مشکلات سربازان رسیدگی شود

  • کد خبر : 73748
  • 05 مهر 1402 - 22:25
به مشکلات سربازان رسیدگی شود
معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی فارس با اشاره به نقش سربازان در تأمین امنیت، بر ضرورت رسیدگی به مشکلات سربازان تأکید کرد.

سردار کوروش سالمی در مراسم گرامیداشت روز سرباز در شیراز با بیان اینکه سربازان سرمایه‌های با ارزشی هستند که باید به مشکلات آنان رسیدگی شود، گفت:‌ به سربازان به چشم برادرانی نگاه می‌کنیم که در کنار ما وظیفه سنگین تأمین امنیت را بر عهده دارند.

وی بیان کرد: نقش رزمندگان در دوران دفاع مقدس و ارزش‌ها و دستاوردهای آن دوران باید به صورت ویژه و گسترده در جامعه تبیین شود.

سالمی افزود: در دوران دفاع مقدس، رزمندگان اسلام با تکیه بر خودباوری و قدرت ایمان توانستند رشادت‌ها و جانفشانی‌های زیادی از خود نشان دهند تا دشمنان نتوانند یک وجب از خاک میهن عزیزمان را به تسخیر خود در آورند.

وی تصریح کرد: امروز نیز دشمنان ایران اسلامی با شیوه‌های مختلفی از جمله جنگ نرم و تهاجم فرهنگی سعی می‌کنند بنیان خانواده‌ها را متزلزل و به تبع آن به آرمان‌ها و ارزش‌های والای انقلاب اسلامی خدشه وارد کنند ولی با رهبری‌های داهیانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و هوشیاری مردم به مانند همیشه در این مسیر ناکام می‌مانند.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی فارس با بیان اینکه نقش سربازان در ارتقای نظم و امنیت جامعه بی‌بدیل است، بهترین دروان زندگی را دوران خدمت مقدس سربازی عنوان کرد و ادامه داد: در طول خدمت فرصت‌ها را غنیمت شمارید تا بتوانید از تجارب گرانبهایی که به دست می‌آورید، در زندگی خود استفاده کنید.

وی تأکید کرد: افتخار ما این است که سرباز ولایت و در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مشغول به خدمت هستیم که ارزش‌های والایی نظیر ایثار، شهادت و از خودگذشتگی در آن جاری است.

سالمی با اشاره به نگاه ویژه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به سربازان، افزود: به عنوان سربازان ولایت تا جان در بدن داریم در راستای حفظ آرمان‌های والای انقلاب اسلامی تلاش خواهیم کرد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=73748

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.