• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
15

روستای نورآباد بخش وراوی و کارکردهای توسعه روستایی با مشارکت بنیاد مسکن

  • کد خبر : 7363
  • 10 شهریور 1399 - 20:04
روستای نورآباد بخش وراوی و کارکردهای توسعه روستایی با مشارکت بنیاد مسکن
نشست کارشناسی بررسی مشکلات طرح هادی در روستای نورآباد بخش وراوی شهرستان مهر با حضور امینی بخشدار وراوی ، دکتر محمدی رئیس دفتر نماینده مجلس شورای اسلامی ، نعیمی سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان مهر و کارشناسان فنی بنیاد مسکن شهرستان و اعضای شورای اسلامی و دهیاری روستای نورآباد برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن استان فارس ، نعیمی سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان مهردر این نشست ، تهیه و اجرا و بازنگری در طرح های هادی را ابزاری برای شتاب بخشی در توسعه روستایی دانست و گفت: روستای نور آباد شهرستان مهر از جمله مناطقی است که می تواند با بهره گیری از توانمندی های توسعه گام هایی شتابناک در این عرصه بردارد.

نعیمی با تشریح عملکردهای حوزه بازسازی و مسکن روستایی و اقدامات یکه در جهت توسعه روستاها دراین شهرستان صورت گرفته  گفت : پرداخت تسهیلات مسکن روستایی از جمله کارکردهای بنیاد مسکن است ، در سالی که گذشت با  تشکیل ۴۵۰ فقره پرونده و معرفی ۲۱۰ فقره تسهیلات طرح ویژه بهسازی مسکن روستایی و طرح مقاوم سازی  بمبلغ ۴۰۰ میلیون ریال گام های ارزشمندی در این عرصه برداشته شده است. بخش قابل توجهی از این اقدامات در بخش وراوی محقق شده است.

سرپرست  بنیاد مسکن شهرستان مهر خاطر نشان کرد :  تشکیل پرونده و معرفی ۴۸ متقاضی  تسهیلات احداثی روستایی  درجاسازی  بمبلغ ۱۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال و جهت هر واحد مسکونی ۴۰۰میلیون ریال بعلاوه ۱۵۰ میلیون ریال کمک بلا عوض به ازاء هر واحد و  صدور ۲۰۲ فقره مجوز پروانه ساخت روستایی از دیگر عملکردهای بنیاد مسکن دراین شهرستان است  که ساکنان بخش وراوی نیز از آن بی بهره نبوده اند .

در این نشست امینی بخشدار وراوی و دکتر محمدی رئیس دفتر نماینده  مجلس شورای اسلامی نیز با تقدیر از خدمات بنیاد مسکن استفاده از ظرفیت های قانونی برای توسعه بخش و روستاها را نیازمند همدلی و مشارکت بین دستگاهی دانستند و از خدمات بنیاد مسکن تقدیر نمودند .

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=7363

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.