• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 26 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
1
شهردار منطقه چهار شیراز خبر داد؛

شهرداری منطقه ۴ آماده بارش های پاییزی/ آغاز عملیات لایروبی کانال ها و جداول آب

  • کد خبر : 73215
  • 26 شهریور 1402 - 17:25
شهرداری منطقه ۴ آماده بارش های پاییزی/ آغاز عملیات لایروبی کانال ها و جداول آب
شهردار منطقه چهار شیراز از آغاز عملیات لایروبی کانال های و جداول آب در این منطقه خبرداد.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه چهار شیراز، حسام الدین اسدزاده در تشریح اقدامات صورت گرفته برای لایروبی کانال های شهری در این منطقه گفت: امسال برای انجام عملیات لایروبی در منطقه چهار ۲۸ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته که با توجه به قرار گرفتن در آستانه فصل پاییز تاکنون عملیات لایروبی در ۱۰ محله بر اساس اولویت های منطقه انجام شده است.
وی افزود: طرح لایروبی کانال از میدان گلچین غربی به سمت بلوار مطهری ، مسجد کشن ، خیابان علیزاده ، خیابان آقایی ، خیابان فلاحی ، خیابان کلاهدوز ، باهنر شمالی ، چهار راه ریشمک ، بلوار رحمت ، خیابان سراج ، خیابان گلبرک ، خیابان امام خمینی ، خیابان فرگاز ، و عدالت جنوبی و کانال منطقه ۵ انجام شده است.
اسدزاده بیان کرد: لایروبی از بلوار پاسداران به سمت خیابان کلاهدوز ، چهار راه ریشمک و بلوار رحمت، از بلوار باهنر شمالی به سمت بولوار امیر کبیر ، خیابان فراز ، خیابان صفایی شمالی ، بلوار رحمت، از خیابان صفایی جنوبی به سمت بلوار رحمت و از خیابان نبی اکرم به سمت خیابان دستغیب ، خیابان فرگاز و خیابان گلبرگ نیز انجام شده است.
شهردار منطقه چهار شیراز تصریح کرد: همچنین لایروبی از خیابان عشایری به سمت خیابان شهید مرادی ، پارک ایرانی ، خیابان امام خمینی ، ابتدای خیابان گلبرگ ، بولوار رحمت و لایروبی از پل شهیدان رودکی به سمت رفوژ وسط کمربندی و لوله ۲۰۰۰ پل امام حسن مجتبی(ع) و از خیابان هدهد ۱ به سمت هد هد ۲ ، پارک پرستو ، لوله ۲۰۰۰ رفوژه وسط کمربندی امام خمینی(ره) نیز صورت گرفته است.
اسدزاده افزود: لایروبی از چهار راه هوابرد به سمت بلوار سرباز ، بلوار سفیر شمالی ، خیابان گلبرگ ، سر فرگاز ، عدالت جنوبی و منطقه ۵ و از چهار راه هوابرد به سمت بلوار سرباز ، بلوار رحمت ، خیابان گلبرگ ، سر فرگاز ، بلوار عدالت جنوبی در منطقه ۵ نیز انجام شد.
شهردار منطقه چهار با اشاره به آماده شدن این منطقه از شهر شیراز برای بارش های پاییزی گفت: طرح لایروبی تا بازگشایی و رفع مشکلات در کانال ها و جداول آماده می یابد و امیدواریم در پاییز و زمستان خدمات مطلوبی را در زمان بارش باران به شهروندان ارائه دهیم تا شاهد گرفتگی کانال ها و جمع شدن آب در خیابان ها نباشیم.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=73215

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.