• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 24 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
0
استاندار فارس:

باید فضا را برای بروز و ظهور خلاقیت جوانان مهیا کنیم

  • کد خبر : 72990
  • 18 شهریور 1402 - 23:11
باید فضا را برای بروز و ظهور خلاقیت جوانان مهیا کنیم
استاندار فارس گفت: باید فضا و شرایط را برای بروز و ظهور خلاقیت، ابتکار و نوآوری جوانان و نوجوانان فراهم کنیم.

به گزارش سحاب پرس،محمد هادی ایمانیه، عصر شنبه در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان در شیراز افزود: تجربه نشان داده هرکجا که به جوانان اعتماد کردیم و به آنها برای مشارکت میدان داده شد بهترین نتایج را نیز گرفته ایم.

وی ادامه داد: جوانان ما بدون هیچ انتظار و چشم داشتی حاضر به همکاری و مشارکت در امور مختلف هستند و همه دستگاه های اجرایی موظفند که زمینه را برای حضور آنها در میدان فراهم کنند.

وی، ساماندهی مقطعی و بلند مدت امور جوانان به ویژه در حوزه سلامت را ضروری دانست و گفت: در اقدامات مقطعی و برای گرفتن بهترین نتیجه می توان بخش قابل توجهی از امور جوانان را به خودشان واگذار کرد.

استاندار فارس اظهار کرد: اگر قصد ما خدمت به جوانان است باید آنها را به امور مختلف وارد کنیم و قطعا قدرت خلاقیت و انرژی و نیروی جوانی آنها می تواند رفع کننده بسیاری از مشکلات باشد.

ایمانیه، از شورای هماهنگی بانک های فارس خواست که آمار مربوط به تعداد کسانی که جهت دریافت تسهیلات ازدواج ثبت نام کرده‌اند به همراه تعداد کسانی که موفق به دریافت این وام شده یا نشده اند و همچنین مدت زمان انتظار متقاضیان برای دریافت وام ازدواج و فرزندآوری را ارائه دهد.

وی گفت: اداره کل ورزش و جوانان استان نیز به عنوان متولی و مدافع حقوق و امور جوانان نسبت به رصد این مسائل اقدام کند.

استاندار فارس همچنین از تمام دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان خواست که تا ۱۵ مهر ماه امسال نسبت به غربالگری دانشجویان خود به منظور کسب اطلاع از وضعیت سلامت آنها اقدام کنند.

ایمانیه افزود: ادامه کل آموزش و پرورش استان نیز موظف است شبیه همین اقدام را تا پایان مهرماه امسال برای دانش آموزان متوسطه دوم اجرایی کند.

وی، فعال کردن سیستم نظام پیشنهادات را از دیگر راهکارهای تامین سلامت جوانان دانست و ادامه داد: باید با ایجاد یک سامانه شرایط را برای اینکه جوانان بتوانند ایده‌های خود را برای حل مسائل اجتماعی ارائه دهند فراهم کنیم و ضمن شناسایی و معرفی بهترین ایده و تشویق فرد ایده پرداز، نسبت به تصویب و عملیاتی کردن آن ایده اقدام شود.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=72990

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.