• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 24 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
2
سخنگوی شهرداری شیراز در پنجمین گزارش هفتگی عملیات آسفالت اعلام کرد؛

آسفالت‌ بیش از ۳۸ هزار مترمربع معابر طی هفته پنجم

  • کد خبر : 72983
  • 18 شهریور 1402 - 22:59
آسفالت‌ بیش از ۳۸ هزار مترمربع معابر طی هفته پنجم

به گزارش سحاب پرس ،رضا جاویدی در خصوص آسفالت معابر سطح شهر اظهار کرد: یازدهمین گام از جهش عمرانی کلان‌شهر شیراز که از روز دوشنبه ۱۶ مردادماه جاری با ۶ میلیون مترمربع آسفالت و اعتبار بالغ‌بر یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان شروع‌شده، طی برنامه دوساله انجام می‌شود. سخنگوی شهرداری شیراز با اعلام میزان آسفالت […]

به گزارش سحاب پرس ،رضا جاویدی در خصوص آسفالت معابر سطح شهر اظهار کرد: یازدهمین گام از جهش عمرانی کلان‌شهر شیراز که از روز دوشنبه ۱۶ مردادماه جاری با ۶ میلیون مترمربع آسفالت و اعتبار بالغ‌بر یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان شروع‌شده، طی برنامه دوساله انجام می‌شود.

سخنگوی شهرداری شیراز با اعلام میزان آسفالت انجام‌شده در هفته پنجم از جهش عمرانی اعلام کرد: در هفته گذشته، ۳۸ هزار و ۶۳۲ مترمربع معابر مناطق این کلان‌شهر به میزان ۵ هزار و ۱۹ تُن آسفالت شده است.

وی در ادامه به تفکیک جزئیات و مساحت معابری که لکه‌گیری، تراش و ترمیم، روکش آسفالت در معابر آسفالت قدیمی و روکش آسفالت در معابر زیرسازی شده، پرداخت.

جاویدی با بیان اینکه تراش و ترمیم آسفالت در بولوار امیرکبیر در منطقه ۴ انجام‌شده است، گفت: لکه‌گیری در سطوح مناطق ۶ و ۸ صورت گرفته است.

این مقام حوزه ارتباطات مدیریت شهری شیراز بیان کرد: روکش آسفالت در معابر آسفالت قدیمی در کوچه ۲ شهید چمران و کوچه ۴ شهید بهشتی در منطقه یک، کوچه ۵ اهلی (کوچه ۳۳ زند) و کوچه ۲ ایثار در منطقه ۲، بولوار سپاه جنوبی در منطقه ۵، منشعبات شهید کامفیروزی، منشعبات شهید اسماعیلی و کوچه ۲۱ یاوران غربی در منطقه ۹ و کوچه ۸ طوبی و کوچه ۵ طلاب در منطقه ۱۱ انجام‌گرفته است.

وی افزود: روکش آسفالت در معابر زیرسازی شده در لایه اول آسفالت لوله‌گذاری دروازه قرآن در منطقه ۳، کوچه یک زیتون در منطقه ۱۰ و پروژه‌های عمرانی نیز طی هفته گذشته انجام‌شده است.

سخنگوی شهرداری شیراز گفت: طی ۵ هفته سپری‌شده از آغاز جهش آسفالت در یازدهمین گام جهش عمرانی کلان‌شهر شیراز، ۲۵۶ هزار و ۵۱۶ مترمربع از معابر مناطق این کلان‌شهر با میزان ۳۲ هزار و ۹۶ تُن آسفالت انجام‌گرفته است.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=72983

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.