• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 24 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
0

خدمت‌رسانی شبانه‌روزی ستاد اربعین به زائران حسینی در شیراز

  • کد خبر : 72636
  • 11 شهریور 1402 - 16:15
خدمت‌رسانی شبانه‌روزی ستاد اربعین به زائران حسینی در شیراز
ستاد اربعین در شیراز با برپایی موکب‌های مردمی در ورودی‌های این کلانشهر، به شکل شبانه‌روزی خدماتی را به زائران ارائه می‌کند.

عضو شورای شیراز در خصوص ستاد اربعین شیراز به خبرنگاران گفت: ستاد اربعین با سیاست‌گذاری کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای شیراز در دو حیطه نظارت و خدمت‌رسانی شهرداری شیراز در مرز شلمچه، کربلای معلی و درون شهر شیراز فعالیت خود را آغاز کرد.

افسانه خواست خدایی گفت: این ستاد با همکاری معاونت خدمات شهری، سازمان فرهنگی، معاونت حمل‌ونقل، ستاد بحران، اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل و شهرداری مناطق هفت و چهار، موکب داران ورودی‌های شهر شیراز، خدمت‌رسانی به زائران اعم از هم‌وطنان و اتباع سایر کشورها که از شیراز عبور می‌کنند را در دستور کار قرار داده است.

عضو هیئت‌ رئیسه شورای اسلامی شهر شیراز با تأکید بر این موضوع که شهر شیراز سومین حرم اهل‌بیت علیهم‌السلام است و باید میزبانی بجا و شایسته‌ای در حد شأن این عنوان از زائران حسینی فراهم آورد، افزود: خدمت‌رسانی شهرداری شیراز و گروه‌های مردمی به زائران از ورودی‌های شهر شیراز از ۱۰ روز گذشته آغاز شده و تا پس از اربعین حسینی ادامه خواهد داشت.

او افزود: محل استقرار ارائه خدمات ورودی‌های شهر شیراز از سمت پل فسا در سایت شهید خرمشکوه و ورودی امیرکبیر است که برای استقرار، پذیرایی و استراحت موقت آماده ‌شده و در صورت نیاز زائران به استقرار دائم ۲ کمپ جنت و زیباشهر توسط ستاد بحران شهرداری فراهم شده که تعداد قابل‌توجهی از زائران عزیز در این کمپ‌ها در هر شبانه‌روز مستقر می‌شوند.

خواست‌خدایی گفت: قطعاً تشکیل ستاد اربعین در شهر شیراز در راستای ارائه خدمات هر چه‌بهتر، شهرداری شیراز به زائران در مرز شلمچه، کربلای معلی و درون شهر شیراز است که همگی در یک راستا و با هدف ادای دین و عِرقِ خاص شهروندان شیرازی به ساحت مقدس آقا اباعبدالله الحسین (ع) و اهل‌بیت علیهم‌السلام انجام شده است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=72636

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.