• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 25 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
0

نگاهی به فعالیت شهرداری شیراز در مرز شلمچه-تنومه

  • کد خبر : 71855
  • 06 شهریور 1402 - 19:55
نگاهی به فعالیت شهرداری شیراز در مرز شلمچه-تنومه
ناوگان حمل و نقل مسافر و کارکنان سازمان مدیریت پسماند شهرداری شیراز با استقرار در مرز شلمچه-تنومه، خدمات‌رسانی به زائران در بخش‌های حمل و نقلی و خدمات رفاهی را در دستور کار دارد.

مسئول عملیات قرارگاه مرکزی حمل و نقل زائران در مرز شلمچه-تنومه، دوشنبه ششم شهریور در جمع خبرنگاران و درخصوص اقدامات حمل و نقلی شهرداری شیراز در ایام اربعین، خاطرنشان کرد: ۸۰ دستگاه اتوبوس و ۱۳ دستگاه خودرو ون به گذرگاه مرزی شلمچه برای خدمات‌رسانی به زائرین اربعین حسینی اعزام‌ شده‌اند.

پیمان باباخانی گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده علاوه بر خدمات‌رسانی ناوگان اتوبوسرانی شیراز در محور شلمچه، با اعلام نیاز توسط مقامات ذی‌ربط ارائه خدمات از نقطه صفر مرزی تا شهر بصره نیز توسط ناوگان حمل‌ونقل شیراز در دستور کار قرار دارد.

رئیس سازمان حمل و نقل شهرداری شیراز با قدردانی از عوامل اجرایی شهرداری، عملکرد ناوگان حمل‌ونقل شیراز را شبانه‌روزی توصیف و حضور مشتاقانه کارکنان اعزامی در خدمات‌رسانی به زوار را فراتر از وظیفه حرفه‌ای و توأم با عشق و ایثار دانست.

مسئول عملیات قرارگاه مرکزی حمل‌ونقل زائرین در مرز شلمچه-تنومه با بیان اینکه دومین گروه ناوگان اتوبوسرانی شیراز نیز به نقطه مرزی شلمچه اعزام‌شده‌اند، تصریح کرد: قطعاً با افزایش جمعیت زائرین، تمهیدات لازم برای افزایش ظرفیت خدمات‌رسانی نیز فراهم است.

او وضعیت ارائه خدمات حمل‌ونقل در محور شلمچه را مطلوب ارزیابی و افزود: با توجه به‌ضرورت و اهمیت حفظ آسایش و امنیت سفر زائرین اربعین حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، کنترل فنی اتوبوس‌ها پیش از اعزام در دستور کار قرار داشته و واحد امداد سیار سازمان نیز برای ارائه خدمات پشتیبانی در شلمچه حضور دارند.

باباخانی خاطرنشان کرد: با توجه به تجارب سنوات گذشته، همه اتوبوس‌ها قبل از اعزام ازنظر فنی سرویس شده و تمهیدات لازم ازنظر قطعات و لوازم‌یدکی نیز انجام‌شده است.

خدمت به زوار امام حسین(ع) مدال زرینی بر سینه پاکبانان شیراز است

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری شیراز نیز با اشاره به حضور این سازمان در مرز بین‌المللی شلمچه به‌منظور خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی گفت: افتخار خدمت به زوار اباعبدالله الحسین(ع) به‌عنوان مدال زرینی بر سینه خادمان می‌نشیند و پاکبانان شهرداری شیراز از این افتخار بی‌نصیب نمانده‌اند.

روح‌الله خوشبخت ادامه داد: امسال نیز کاروان اعزامی سازمان مدیریت پسماند سرشار از شور و عشق بود و شرایط جوی باعث نشد ذره‌ای از اراده و ارادت کارکنان این سازمان کاسته شود.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری شیراز افرود: مسیر و محدوده خدماتی این سازمان در مرز بین‌المللی شلمچه، شامل حدود چهار کیلومتر مسیر رفت‌وبرگشت است که حداقل تا عمق ۳۰ متری از طرفین به‌صورت روزانه نظافت، پاکسازی و شستشو شده و همچنین پسماندهای آن جمع‌آوری و به محل دفن پسماند منتقل می‌شود.

خوشبخت با اشاره به سایر محدوده‌های خدماتی در مرز بین‌المللی شلمچه نیز گفت: نظافت، پاکسازی و جمع‌آوری پسماند پایانه بین‌المللی تا نقطه صفر مرزی نیز به عهده سازمان مدیریت پسماند شهرداری شیراز است و با توجه به حجم بالای انواع خودرو حمل مسافر و همچنین تردد بالای هم‌وطنان از اقصی نقاط ایران و اتباع کشور همسایه، پاکسازی و حفظ و نگهداری محیط کار سختی است که با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده توسط ناظرین مقیم این موضوع به‌صورت مستمر انجام می‌شود.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری شیراز با اشاره به حضور کارکنان و ماشین‌آلات اعزامی در دو نوبت‌کاری و پوشش حداقل ۲۰ ساعت در روز در کلیه محدوده‌های خدماتی از زائران خواست که خادمان خود در این سازمان از دعای خیر فراموش نکرده و در حفظ نظافت و پاک‌سازی مسیرها نیز پاکبانان را یاری کنند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=71855

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.