• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 27 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
1

هفته دولت ۱۶ پروژه در کوار به بهره‌برداری می‌رسد

  • کد خبر : 71643
  • 04 شهریور 1402 - 12:50
هفته دولت ۱۶ پروژه در کوار به بهره‌برداری می‌رسد
فرماندار کوار از توابع استان فارس اعلام کرد که طی ایام هفته دولت، ۱۶ پروژه زیربنایی در بخش‌های مختلف به بهره‌برداری خواهد رسید.

سعید خانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت، گفت: این ایام، فرصتی برای معرفی هرچه بهتر خدمات ارائه شده طی یک سال گذشته، به مردم است.

خانی با اشاره به اینکه در شهرستان کوار، ۱۶ پروژه در زمینه‌های آموزشی، اقتصادی و … به ارزش ۵۳۰ میلیارد ریال آماده بهره‌برداری است، گفت: پروژه‌های هفته دولت امسال نسبت به سال گذشته که ۲۶۰ میلیارد تومان بود، رشد ۲ برابری داشته است.

بهره برداری از ۳ واحد آموزشی با ۱۵۰ میلیارد ریال

او به بهره برداری از ۳ واحد آموزشی در این شهرستان اشاره و اضافه کرد: این پروژه‌ها شامل آموزشگاه‌ شهدای “آباده آبگرم” با زیربنای ۷۰۰ متر و پوشش تحصیلی ۲۰۰ دانش‌آموز، مدرسه ۹ کلاسه شهید امیری “نوروزان” با ۷۷۰‌متر زیربنا و پوشش تحصیلی ۲۰۰ دانش‌آموز و مدرسه شهید حججی روستای “موردراز”، با ۱۶۰‌متر زیربنا و ظرفیت ۲۰ دانش آمور است.

رئیس ستاد گرامیداشت هفته دولت در شهرستان کوار مبلغ هزینه شده برای بهره برداری از این واحدهای آموزشی را ۱۵۰ میلیارد ریال اعلام کرد.

توسعه معابر روستایی کوار با ۴۰۰ میلیارد ریال

خانی با بیان اینکه سیاست دولت سیزدهم برمبنای توجه به کرامت انسانی و اجرای عدالت در توسعه شهری و روستایی است، گفت: با تلاش مجموعه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کوار معابر روستاهای محمودآباد ۲ دانگ، لهکویه، محمودآباد ۳ دانگ، سه رود، مظفری، ولیعصر و آباده آبگرم با اجرای عملیات کانیوگذاری و اجرای دال بتنی به طول ۵ هزار متر و پروژه بهسازی و آسفالت معابر روستاهای یاد شده با مساحت ۱۵ هزار متر مربع و صرف هزینه ۴۰۰ میلیارد ریال، به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره برداری از ۳ چمن مصنوعی در ۳ روستای کوار

فرماندار کوار، همچنین از زمین های چمن مصنوعی روستاهای مظفری، ارباب سفلی و ولی‌عصر هر یک به مساحت ۱۱۰۰ مترمربع مربع، به عنوان دیگر پروژه‌های هفته دولت خبر داد.

خانی با بیان اینکه مجموع اعتبار هزینه شده برای این سه پروژه ورزشی ۴۰میلیارد ریال بوده است، گفت: این اقدام در راستای توسعه سرانه فضاهای ورزشی و ارائه خدمات بهتر به شهروندان و جوانان ورزش دوست شهرستان کوار انجام شده است.

اشتغال ۱۶ نفری یک کارخانه عرقیات گیاهی در کوار

خانی، در ادامه به بهره برداری از یک پروژه اقتصادی توسط بخش خصوصی خبر داد و گفت: یک واحد تولیدی عرقیات گیاهی با ظرفیت ۷۰۰ تن در ماه، با اشتغال مستقیم ۱۶ نفر با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال جزو پروژه‌های هفته دولت است.

فرماندار کوار اضافه کرد: ساختمان اداری ثبت اسناد و املاک شهرستان کوار که با اعتباری افزون بر ۸۰ میلیارد ریال احداث و تجهیز شده، یکی دیگر از پروژه‌ها است.

خانی ادامه داد: افتتاح و بهره برداری از روشنایی پل شهیدان سیاه کواری نیز از دیگر پروژه هایی‌ است که با اعتباری بالغ بر ۲۰میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=71643

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.