• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 26 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
2
رئیس کل دادگستری فارس؛

صدور اسناد مالکیت اراضی بختگان/پایان معضلی ۴۰ ساله

  • کد خبر : 71622
  • 03 شهریور 1402 - 18:05
صدور اسناد مالکیت اراضی بختگان/پایان معضلی ۴۰ ساله
به گفته رئیس کل دادگستری فارس، با اشاره به کامل شدن فرآیند صدور اسناد مالکیت مردم بر املاک و مستغلات در شهرستان بختگان به عنوان یکی از مصوبات سفر رئیس قوه قضائیه به این استان، این اقدام را منجر به حل یک معضل ۴۰ ساله دانست.

حجت‌الاسلام سیدکاظم موسوی که جمعه سوم شهریور با هدف پیگیری مصوبات سفر رئیس قوه قضائیه به شهرستان بختگان سفر کرده بود، فرآیند صدور اسناد مالکیت‌های شهروندان، صاحبان املاک و ادارات و نهادها را مورد بررسی قرار داد.

رئیس شورای قضایی فارس با بیان اینکه اتمام فرایند قانونی صدور ۵۳۰ سند، از زمان سفر رئیس قوه قضائیه تاکنون حاکی از همت همکاران در مجموعه ثبت استان و پیگیری‌های جدی قضایی و همراهی نهاد های اجرایی است، گفت: دستور ویژه رئیس قوه قضاییه در جریان سفر به استان فارس در راستای رفع این معضل ۴۰ ساله نقطه عطفی برای مردم این شهرستان است.

موسوی همچنین برخورداری مردم شهرستان بختگان و شهرآباده طشک از مالکیت بر املاک و مستغلات خود را یکی از ابتدایی ترین حقوق آنان دانست و گفت: حل این معضل ۴۰ ساله با ورود انقلابی رئیس قوه قضائیه محقق شد و همکاران ثبتی و قضایی شهرستان نیز در راستای تکمیل این اقدام و اجرای دقیق و به موقع مصوبات سفر به صورت شبانه روزی در حال انجام فرایند اداری صدور اسناد هستند.

رئیس کل دادگستری فارس همچنین بر نظارت مستمر کارگروه اجرای مصوبات سفر رئیس قوه قضائیه بر روند صدور اسناد تأکید کرد و افزود: باید گزارش‌های روزانه و هفتگی اجرای مصوبات به حوزه ریاست دادگستری استان ارسال شود و در صورت بروز هر گونه مشکلی که فرایند صدور اسناد را تحت تأثیر قرار می‌دهد؛ سریعاً اعلام تا نسبت به رفع آن اقدام شود.

رئیس کل دادگستری فارس در جریان سفر به شهرستان بختگان همچنین از دادگاه عمومی و شورای حل اختلاف بختگان بازدید کرد و به صورت چهره به چهره با همکاران به گفتگو پرداخت.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=71622

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.