• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 24 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
0
استاندار فارس؛

فارس بخشی از نوشت افزار ایرانی‌اسلامی را تولید کند

  • کد خبر : 71616
  • 03 شهریور 1402 - 17:15
فارس بخشی از نوشت افزار ایرانی‌اسلامی را تولید کند
استاندار فارس خواستار تولید بخشی از نوشت‌افزارهای ایرانی اسلامی در این استان شد و گفت: ما هم قطعا در این خصوص حمایت خواهیم کرد.

دکتر محمدهادی ایمانیه‌ جمعه سوم شهریور در دومین روز از هفته دولت، در مراسم افتتاح دومین نمایشگاه نوشت‌افزار ایرنی اسلامی که در آستانه آغاز سال جدید تحصیلی، برپا شده است، حضور یافت.

ایمانیه در حاشیه این رویداد، برپایی نمایشگاه نوشت افزار ایرانی اسلامی را نمونه کارهای فرهنگی ارزشمند دانست و گفت: استادان دانشگاه، مهندسان و پزشکانی که از همان ابتدا از نظر اعتقادی و هویت ملی و دینی باورمند شده و اعتقادات قوی تر و عمیق تری داشته باشند قطعا برای عمران و آبادی و توسعه کشور خودشان بیشتر تلاش خواهند کرد.

او ادامه داد: آنها به جای اینکه کشور خود را رها کنند در آنجا می‌مانند و اگر هم به خارج می‌روند برای این است که بعد از مدتی با دست پرتر باز گردند و به کشور خودشان خدمت کنند.

استاندار فارس اظهار کرد: هر اقدام جدی عمرانی و توسعه‌ای که در کشور ما ایجاد شده به دست کسانی بوده که اعتقادات بیشتری به کشور و دین خود داشته‌اند.

ایمانیه ضمن تشکر از برگزار کنندگان نمایشگاه و دستگاه‌هایی که حامی برگزاری این نمایشگاه بودند، افزود: سال گذشته نیز شاهد برگزاری این نمایشگاه بودیم و مورد استقبال مردم استان و به ویژه شیراز نیز قرار گرفت.

او ادامه داد: با توجه به اینکه کودکان و نوجوانان بیشترین ارتباط را با نوشت افزار دارند توجه به این مبحث بسیار اهمیت دارد، چرا که که آنچه در ذهن آنها شکل می گیرد تا پایان عمر ماندگار خواهد بود و اگر یک اتفاق ناخوشایند در ذهن آنها شکل گیرد مدیریت و کنترل آن برای خانواده‌ها دشوار خواهد شد.

استاندار فارس گفت: بنابراین هم در مباحث فرهنگی و هم شکل‌گیری خانواده و استحکام خانواده و آنچه که ما از نظر عقیدتی به آن اعتقاد داریم اهمیت ویژه دارد.

ایمانیه در ادامه از برگزار کنندگان این نمایشگاه تقاضا کرد که آنرا به یک نمایشگاه دائمی تبدیل کنند و چنانچه برگزار کنندگان نمایشگاه تمایل داشته باشند که این نمایشگاه را در سایر شهرستان‌های استان نیز برپا کنند مدیران شهرستانی با آنها همکاری خواهند کرد.

استاندار فارس خاطرنشان کرد: همچنین انتظار است تولید قسمتی از نوشت افزارهای ایرانی اسلامی در این استان انجام شود و ما قطعا حمایت خواهیم کرد.

دومین نمایشگاه نوشت افزار ایرانی از سوم تا هفتم شهریورماه جاری در خیابان مشیر شیراز، مجتمع تجاری فخرآباد از ساعت ۱۰ تا ۲۲ پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=71616

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.