• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 29 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
0
به همت شرکت شهرکهای صنعتی فارس؛

رفع مشکلات واحد های صنعتی شهرک‌های صنعتی فارس در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید

  • کد خبر : 71607
  • 03 شهریور 1402 - 8:50
رفع مشکلات واحد های صنعتی شهرک‌های صنعتی فارس در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید
هشتمين جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شرکت شهرکهای صنعتی فارس در سال 1402 برگزار و به مشکلات ۹ فعال صنعتی و تولیدی رسیدگی شد.

به گزارش سحاب پرس، در این جلسه که به ریاست مدیر عامل و باحضور معاونان و مدیران شرکت شهرکهای صنعتی فارس برگزارشد، مشکلات صنعتگران در حوزه های مختلف ساخت وساز ،دریافت پایان کار، اقساط معوقه، صدور جواز ساخت، درخواست تجمیع، ترهین اسناد، تغییر کاربری و… بررسی و رسیدگی شد.
از ابتدای امسال تاکنون ۸جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در شرکت شهرکهای صنعتی فارس برگزار و در این جلسات به مسائل و مشکلات ۶۰واحد تولیدی و صنعتی رسیدگی شده است.
مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی فارس با مثبت ارزیابی کردن جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، گفت: بر اساس بررسی های انجام شده دریک سال گذشته مشکل ۱۹۵ واحد صنعتی در جلسات این کارگروه مطرح که بیش از ۹۰درصد مصوبات این کمیته اجرایی و منجر به رفع موانع و مشکلات شده است.
سید مصطفی هاشمی افزود: گره گشایی از تولید در راستای رونق تولید از مهمترین اهداف برگزازی جلسات این کارگروه است و در این جلسات و با حضور معاونان ومدیران ،راهگشاترین تصمیم برای رفع مشکلات وموانع واحدهای صنعتی اتخاذ می شود.
جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در شهرک‌های صنعتی برای رسیدگی به موضوعات و مشکلات سرمایه گذاران و متقاضیان سرمایه گذاری در داخل شهرک‌ها و نواحی صنعتی و ارائه خدمات کارشناسی برگزار می شود.
صنعتگران مستقر در شهرک های صنعتی استان که متقاضی طرح مشکلات در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید هستند می توانند با مراجعه به معاونت صنایع کوچک نسبت به تکمیل فرم مربوط اقدام کنند.
ارائه پیشنهاد اصلاح قوانین، مقررات، ضوابط و رویه‌های مرتبط با تولید و خدمات در زمینه‌های تسهیل امور سرمایه گذاری، بررسی و اتخاذ تصمیم درخصوص حل و فصل مشکلات واحدهای صنعتی در راستای استمرار و ارتقاء تولید و اشتغال، بررسی و تصمیم گیری درخصوص رفع مشکلات واحدها و طرح‌های صنعتی ثبت شده در سامانه مانع زدایی، پشتیبانی و رفع موانع تولید، انعکاس موارد تصمیم گیری خارج از حیطه وظایف سازمان به ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور، بخشی از وظایف این کارگروه می‌باشد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=71607

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.