• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 26 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
0
سرپرست شهرداری صدرا؛

۵۶ درصد پروژه‌های شهرداری صدرا عمرانی است

  • کد خبر : 71376
  • 31 مرداد 1402 - 22:57
۵۶ درصد پروژه‌های شهرداری صدرا عمرانی است

به گزارش سحاب پرس، سرپرست شهرداری و رئیس و شماری از اعضای شورای شهر صدرا، سه‌شنبه ۳۱ مرداد در یک کنفرانس خبری، به بیان بخشی از اقدامات عمرانی اجرایی شده و البته نیازهای و فوریت‌های این شهر پرداختند. امین عباسی، سرپرست شهرداری صدرا، از تلاش برای نهایی شدن بحث آرامستان این شهر و رفع آخرین […]

به گزارش سحاب پرس، سرپرست شهرداری و رئیس و شماری از اعضای شورای شهر صدرا، سه‌شنبه ۳۱ مرداد در یک کنفرانس خبری، به بیان بخشی از اقدامات عمرانی اجرایی شده و البته نیازهای و فوریت‌های این شهر پرداختند.

امین عباسی، سرپرست شهرداری صدرا، از تلاش برای نهایی شدن بحث آرامستان این شهر و رفع آخرین موانع در این زمینه خبر داد و گفت: مجموعه مدیریت شهری در صدرا با وجود تنگناهای مالی و در اختیار نداشتن امکاناتی نظیر کارخانه آسفالت و معدن شن و ماسه، ۲۲۰ هزار مترمربع از معابر را روکش یا آسفالت کرده است.

سرپرست شهرداری صدرا همچنین از ساخت ساختمان اداری این شهر با اعتبار ۱۷۰ میلیارد تومان، ساخت میدان میوه و تره بار، سالن آمفی تئاتر، فرهنگسرا و…خبر داد و گفت: با توجه به کمبود پمپ بنزین در این شهر، در ۲ نقطه جایگاه سوخت‌رسانی طراحی شده و ساخت آن اجرایی خواهد شد.

عباسی همچنین با بیان اینکه ۵۶ درصد پروژه‌های شهرداری صدرا، عمرانی است، به تکمیل پروژه‌های زیرساختی این شهر اشاره و نخستین اقدام شورا و شهرداری را توزیع متوازن خدمات به تمام مناطق این شهر عنوان کرد و گفت: در این راستا می‌توان به بهسازی، مرمت معابر و کوچه‌های این شهر نیز اشاره کرد.

او به خرید ۱۶ دستگاه اتوبوس برای تسهیل جابه‌جایی شهروندان اشاره کرد و مدعی شد که در بحث حمل و نقل عمومی شاهد افزایش چند برابری ظرفیت بوده‌ایم.

عباسی از صرف ۱۱۷ میلیارد تومان برای خرید ماشین آلات عمرانی خبر داد و با بیان اینکه ۲ پارک شهری در دو فاز در هفته دولت کلنگ زنی می‌شود که مجری پروژه یکی از این بوستان‌ها قرارگاه خاتم الانبیاء است، گفت: مدیریت شهری برای جبران عقب ماندگی و کمبودها تمام تلاش خود را به کار گرفته است.

عباسی اضافه کرد: در بحث معاینه فنی نیز شهرداری صدرا توانست مجوز راه‌اندازی ساختمان معاینه فنی خودروها را اخذ کند که تا پایان امسال به بهره برداری خواهد رسید.

او عنوان کرد: همچنین پروژه پیاده راه سلامت صدرا با مبلغ ۱۰۸ میلیارد تومان برای جذب پیمانکار به صحن شورا ارسال شده است.

رئیس کمیسیون حقوق، فرهنگی و اجتماعی شورای شهر صدرا نیز در این جلسه با انتقاد از اینکه این شهر فاقد آموزش و پرورش مستقل است، گفت: طی قول و وعده‌هایی که نمایندگان مجلس و مدیرکل آموزش و پرورش فارس داده‌اند بزودی راه اندازی شود.

خداکرم فیروزمند، با اعلام اینکه با پیگیری‌هایی که شد ۲ مدرسه ۱۸ کلاسه در مدت ۶ ماه نوسازی و در مدار قرار گرفت، ادامه داد: با هماهنگی و پیگیری‌های انجام شده یک فقره زمین براز ساخت هنرستان جنب کلانتری فاز ۲ شهر صدرا نیز اختصاص داده شده است.

رئیس شورای شهر صدرا نیز با انتقاد از اینکه زیرساخت‌های این شهر صفر است و از مدیران مسئولان ارشد استانی درخواست داریم به اهمیت این موضوع رسیدگی کنند، بیان کرد: در سال‌های اخیر از بسیاری از دستگاه‌ها اقدامات مثبتی در راستای توسعه و پیشرفت این شهر ندیده‌ایم.

آرش محمدی به یکی از معضلات شهر صدرا تحت عنوان “سگ‌های ولگرد” که شهروندان بسیاری را به اعتراض و انتقاد وادار کرده، اشاره کرد و گفت: سلامت جامعه بر هر موضوعی اولویت دارد و در راستای عقیم سازی سگ‌ها با استفاده از تجهیزات پیشرفته اقداماتی در درست اجراست.

انتهای پیام

منبع

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=71376

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.