• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 25 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
3
رئیس آتش نشانی شیراز؛

کشف جسد مغنی درون یک چاه/واژگونی خودرو با ۵ مصدوم

  • کد خبر : 71308
  • 30 مرداد 1402 - 19:07
کشف جسد مغنی درون یک چاه/واژگونی خودرو با ۵ مصدوم
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز با اشاره به تلاش موفق ماموران این سازمان برای خارج کردن جسد یک مغنی از درون چاه، جزئیات وقوع حادثه تصادف منجر به مصدومیت ۵ نفر را تشریح کرد.

هادی عیدی پور دوشنبه ۳۰ مرداد به خبرنگاران گفت: روز گذشته طی تماس با سامانه ۱۲۵ درخواستی مبنی بر خارج کردن جسدی فردی از درون یک چاه نیمه‌عمیق، در یکی از روستاهای شهرستان شیراز، اعلام و بلافاصله تیم‌های تخصصی به محل اعزام شدند.

عیدی‌پور با بیان اینکه محل حادثه روستای “زنگنه بن‌رود” بود، گفت: آتش نشانان با حضور عوامل انتظامی ابتدا محل را ایمن و سپس با فرود به درون چاه، وضعیت آن را به شکل کامل بررسی کردند.

او با بیان اینکه چاه مذکور، حدود ۷۰ متر عمق داشته و ۱۰ متر کف آن آب بوده است، گفت: جسد مورد نظر که مربوط به یک کارگر مغنی (حفر کننده چاه) بود، حدود ۵ متر درون آب قرار گرفته بود.

عیدی‌پور یادآور شد: خارج کردن جسد این فرد، با انجام یک عملیات سخت و نفس‌گیر و با حضور تیم‌های تخصصی غواص و چاه‌نورد، بعد از حدود یکساعت، ممکن شد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد که جسد متعلق به یک مرد تبعه خارجی حدودا ۴۵ ساله بود که تحویل عوامل انتظامی و قضایی شد.

رئیس آتش نشانی شیراز هم چنین از اجرای یک عملیات امداد و نجات در مورد یک حادثه واژگونی خودرو خبر داد و گفت: در این حادثه که بامداد امروز دوشنبه ۳۰ مرداد رخ داد، ۵ سرنشین خودروی پژوپارس، به دلیل واژگونی درون ماشین محبوس شده بودند.

عیدی‌پور، انجام این عملیات را دشوار توصیف و اضافه کرد: همه ۵ سرنشین خودرو، با استفاده از ابزار و وسایل و نیروهای تخصصی، از درون اتومبیل خارج شده و تحویل عوامل اورژانس شدند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=71308

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.