• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 25 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
1
مدیرکل فرودگاه‌های فارس؛

اختصاص پروازهای فوق‌العاده شیراز به نجف ویژه اربعین

  • کد خبر : 71091
  • 27 مرداد 1402 - 11:58
اختصاص پروازهای فوق‌العاده شیراز به نجف ویژه اربعین
مدیرکل فرودگاه‌های فارس گفت: به مناسبت ایام اربعین حسینی، حداقل ۸ پرواز فوق‌العاده از شیراز به مقصد نجف و بالعکس پیش‌بینی و انجام می‌شود.

فخرالدین کشاورز جمعه ۲۷ مردادماه به خبرنگاران گفت: با توجه به لزوم خدمت‌رسانی به هموطنان و زائران در ایام اربعین حسینی(ع) و همچنین درخواست مسافران محترم در خصوص برقراری پرواز به نجف اشرف، شرکت‌های هواپیمایی مختلف، اقدام به برقراری پرواژ فوق‌العاده کرده‌اند.

او گفت: شرکت آتا روزهای ۱۰ و ۱۷ شهریور با استفاده از هواپیمای بوئینگ MD با ساعت ورود ۲۱ و ۲۰ و خروج ۲۲ و ۲۰ در مسیر نجف- شیراز- نجف اقدام به جابجایی مسافر می‌کند و سه پرواز دیگر نیز تا چند روز آینده اعلام برنامه خواهد شد.

او ادامه داد: شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی نیز با استفاده از ناوگان ایرباس ۳۲۱ به ظرفیت ۱۹۰ مسافر برای تاریخ‌های۱۶،۱۲،۱۱ و ۱۷ شهریورماه امسال برنامه‌ریزی لازم را انجام داده که ساعت پروازی و نحوه تهیه بلیط تا روز یکشنبه هفته آتی نهایی و اعلام خواهد شد.

مدیرکل فرودگاه‌های فارس عنوان کرد: تا کنون برقراری پروازهای فوق قطعی شده و مذاکرات با شرکت‌های هواپیمای کیش، کاسپین و ایرتور برای افزایش پروازها در حال پیگیری است که نتایج آن به اطلاع شهروندان گرامی می‌رسد.

کشاورز تاکید کرد: زائران اربعین حسینی می‌توانند بلیت پروازی را با قیمت مصوب سازمان هواپیمایی کشوری از طریق سایت شرکت های هواپیمایی به سهولت دریافت کنند.

این مقام مسئول اضافه کرد: هم اینک شرکت هواپیمایی پارس به صورت برنامه ایی، روزهای پنج شنبه هر هفته در مسیر شیراز- نجف با ساعت خروج۰۴:۳۰ اقدام به جابجایی مسافر می‌کند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=71091

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.