• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 22 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
0
تولیت آستان شاهچراغ(ع)؛

نقاط قوت مکتب اهل بیت(ع) و نظام اسلامی محل هجوم استکبار جهانی است

  • کد خبر : 70979
  • 25 مرداد 1402 - 16:36
نقاط قوت مکتب اهل بیت(ع) و نظام اسلامی محل هجوم استکبار جهانی است
تولیت آستان شاهچراغ(ع) با بیان اینکه هر نقطه قوت در مکتب اهل بیت(ع) و در نظام اسلامی محل هجوم استکبار جهانی است، گفت: همان اتاق فکری که حادثه حرم را طراحی کرد، در همان زمان هم دهها نقشه دیگر را در دست طراحی داشته است.

حجت‌الاسلام ابراهیم کلانتری چهارشنبه ٢۵ مرداد در آیین تشییع شهدای حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ(ع) با اشاره به تعرض وحشیانه به ساحت سومین حرم عصمت و طهارت در ایران اسلامی، بیان کرد: به شهیدان والا مقام غلامعباس عباسی، خادم مخلص حرم احمد بن موسی(ع) و محمد جهانگیری، پاسدار مدافع حرم عصمت و طهارت بابت افتخار شهادت و رسیدن به فوز عظمای شهادت را تبریک می‌گویم.

او تصریح کرد: نباید حمله دزدانه و بزدلانه به سومین حرم عصمت و توسط یک عنصر تکفیری را صرفا یک حادثه اتفاقی و طراحی شده مستقیم ببینیم، بلکه بخشی از نقشه بزرگ علیه انقلاب راستین و امت بزرگ ایران اسلامی است.

تولیت آستان شاهچراغ(ع) ادامه داد: دشمن قدار در جنگ ترکیبی همزمان دهها نقشه و دهها عملیات را طراحی کرده که یکی از گوشه‌های کوچک آن حمله به این حرم مطهر بود.

کلانتری تاکید کرد: دشمن همیشه نقاط قوت نظام اسلامی و جهام اسلام را نشانه می‌گیرد؛ آنجا که محل تجمع انسان‌های مؤمن و محل راز و نیاز با خدواند و محل آرامش مردان و زنان خداجو است و این برای دشمنان مکتب اهل بیت(ع) قابل قبول نیست که هر ساله میلیون‌ها زائر وارد این حرم شوند.

او که معتقد است هر نقطه قوت در مکتب اهل بیت(ع) و در نظام اسلامی محل هجوم استکبار جهانی است، گفت: همان اتاق فکری که حادثه حرم را طراحی کرد، در همان زمان هم دهها نقشه دیگر را در دست طراحی داشته است؛ همان اتاق فکری که محاصره اقتصادی جمهوری اسلامی را به بدترین شکل به زعم خود به سامان می‌رساند، این حادثه را هم طراحی کرده بود.

تولیت آستان شاهچراغ(ع) در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: ملت بزرگ ما با ۵٠ سال فراز و نشیب به درستی از پس این نقشه‌ها درآمده است.

کلانتری اضافه کرد: دست‌هایی که علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی بلند شدند و یکپارچه جنگ هشت ساله را تحمیل کردند، امروز یکی پس از دیگری از صحنه حذف می‌شوند.

او با بیان اینکه آزموده را آزمودن خطاست، عنوان کرد: دشمنان، جنگ هشت ساله را بر این ملت تحمیل کردند و در حالی که دهها کشور پشت سر صدام بود اما این ملت بزرگ با دفاع مقدس کاری کرد که دشمن را برای سالهای سال از کرده خود پشیمان کرد و در واقع دفاع مقدس موجب نقطه اوج و افتخار این کشور شد.

تولیت آستان شاهچراغ(ع) تصریح کرد: امروز هزاران نوجوان و جوان که جنگ را ندیده‌اند، آرزو می‌کنند که ای کاش در دفاع مقدس حضور داشتند و این نشان از عظمت سپاه رسول‌الله دارد.

کلانتری یادآور شد: امروز سپاه قدس، حزب الله لبنان، انصارالله یمن و …در گوشه گوشه کشورهای مقاومت لرزه بر تن استکبار جهانی انداخته‌اند و این از برکات پایمردی ملت رشید ایران اسلامی است.

او همچنین خطاب به خانواده‌های شهدای حادثه حرم عنوان کرد: امید است خداوند در ایام حزن اهل بیت(ع) گلهای پر پر و هدایای ارزشمند شما را به احسن وجه قبول نمایند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=70979

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.