• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 26 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
1
در یازدهمین گام از جهش عمرانی؛

اجرای ۱۴۰ هزار مترمربع زیرسازی و آسفالت تا پایان سال در سطح منطقه ۷

  • کد خبر : 70218
  • 17 مرداد 1402 - 18:36
اجرای ۱۴۰ هزار مترمربع زیرسازی و آسفالت تا پایان سال در سطح منطقه ۷
سرپرست شهرداری منطقه ۷ گفت: هم‌زمان با آغاز یازدهمین گام جهش عمرانی در شیراز تحت عنوان جهش آسفالت ۱۴۰هزار مترمربع زیرسازی و آسفالت در سطح منطقه ۷‌تا پایان سال انجام خواهد گرفت.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷ مراسم یازدهمین گام جهش عمرانی (جهش آسفالت) با حضور حسینی رئیس شورای‌ اسلامی شهر شیراز، اعضای شورای اسلامی شهر شیراز، اسدی شهردار شیراز، معاونین شهردار، جعفری سرپرست شهرداری منطقه ۷، یاوران شورای محلات منطقه ۷ با اجرای آسفالت در شهرک فضای سبز خیابان گل یخ هم‌زمان با مناطق یازده‌گانه آغاز شد.

جعفری سرپرست شهرداری منطقه ۷‌در مراسم یازدهمین گام از جهش عمرانی در کلان‌شهر شیراز گفت: یکی از مطالبات شهروندان از مدیریت شهری بهبود وضعیت آسفالت معابر شهر است که این موضوع دغدغه مدیریت شهری نیز بوده و در طول ۱ سال گذشته با توجه به دستور جناب آقای دکتر اسدی شهردار محترم شیراز در این خصوص اقدامات بسیار خوبی در سطح منطقه ۷ اعم از زیرسازی، کانیوا گذاری و آسفالت به‌منظور تسهیل در عبور و مرور و روان‌سازی حرکت خودروها بر اساس اولویت در سطح منطقه ۷ انجام‌شده است.

وی ادامه داد: امروز نیز شاهد اجرای یازدهمین گام جهش عمرانی در شهر شیراز هستیم که به‌طور هم‌زمان با مناطق یازده‌گانه جهش آسفالت در منطقه ۷ نیز انجام خواهد شد و بر اساس اولویت زیرسازی و آسفالت معابر خاکی در دستور کار قرار گرفت و امروز شاهد اجرای ۲۵هزار مترمربع آسفالت شهرک فضای سبز خیابان گل یخ بااعتباری بالغ‌بر ۱۰میلیارد تومان هستیم که تمامی این معابر خاکی و زیرسازی و کانیوا گذاری آن توسط واحد عمرانی منطقه انجام‌شده و امروز روکش آسفالت این معابر در حال انجام است.

جعفری افزود: در شهرداری منطقه هفت‌تا پایان سال بیش از ۱۴۰هزار مترمربع تراش، ترمیم، زیرسازی و آسفالت بر اساس اولویت انجام خواهد گرفت.

 

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=70218

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.