• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 25 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
0
استاندار فارس در پیام تبریک روز خبرنگار:

خبرنگاران قضات مستقلِ عادل و ضامن سلامت لبخندها و اشک های مردمند

  • کد خبر : 70066
  • 16 مرداد 1402 - 22:02
خبرنگاران قضات مستقلِ عادل و ضامن سلامت لبخندها و اشک های مردمند
در بخشی از پیام استاندار فارس آمده است: عیارسنجی ضعف‌ها و قوت‌ها به مدد انصاف و ریشه یابی نابسامانی‌ها به قصد اصلاح و به دور از تخریب و غرض ورزی، از جمله اموریست که جز با تلاش صادقانه‌ی اصحاب رسانه میسر نخواهد بود.
به گزارش سحاب پرس و به نقل از اداره کل روابط عمومی و اموربین الملل استانداری فارس، دکتر محمدهادی ایمانیه به مناسبت فرا رسیدن روز خبرنگار، پیامی بدین شرح صادر کرد:
هو الرحمن الرحیم
« قُلِ الحَقَّ و لا تأخُذکَ فِی اللَّهِ لَومَهُ لائمٍ حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس» رسول گرامی اسلام

به رسم هر ساله،  ۱۷ مرداد ماه فرصتی است برای تقدیم سپاس از تلاش‌های خبرنگاران و عکاسان عزیزی که از پنهان‌ترین زوایای رخدادها تا عمق خواسته‌های ملت را، از پشت لنز دوربین یا کُنه کلماتِ مسطور، به پرده می‌کشند، تا عملکردها را به بوته نقد گذارند و با پیگیری مجدّانه، روزگار را، گامی به شادمانیِ مردمان نزدیک‌تر کنند.
عیارسنجی ضعف‌ها و قوت‌ها به مدد انصاف و ریشه یابی نابسامانی‌ها به قصد اصلاح و به دور از تخریب و غرض ورزی، از جمله اموریست که جز با تلاش صادقانه‌ی اصحاب رسانه میسر نخواهد بود.
بهترین سپاس‌ها تقدیم روایتگرانِ لحظه‌های تاریخ، پاسدارانِ حریمِ قلم و کاتبان فریاد حق و عدالت. آنان که درد را می‌فهمند و انعکاس آن را، وظیفه‌ی انکار نشدنی خویش می‌دانند. قضاتِ مستقلِ عادلی، که با انتقال صحیح خبرها، ضامنِ سلامتِ لبخندها و اشک‌های مردمانند و سنگینی بار صلاح و فسادِ افکار عمومی را، بر دوش می‌کشند. آنان که به روایت کلام الهی “یَسْتَمِعُونَ الْقَوْلَ فَیَتَّبِعُونَ أَحْسَنَهُ” را، سرلوحه‌ی رفتارِ حرفه‌ای خویش، قرار داده‌اند و در این راه از سرزنش ملامتگران ، هراسی به دل راه نمی‌دهند.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=70066

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.