• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 27 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
0
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه امور حقوقی و املاک شورای اسلامی شهر شیراز:

جهش عمرانی شهرداری اجرای سیاست گذاری شورا مبنی بر توزیع متوازن خدمات شهری و عمرانی در سطح شهر

  • کد خبر : 70056
  • 16 مرداد 1402 - 21:42
جهش عمرانی شهرداری اجرای سیاست گذاری شورا مبنی بر توزیع متوازن خدمات شهری و عمرانی در سطح شهر
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه امور حقوقی و املاک شورای اسلامی شهر شیراز گفت: جهش عمرانی شهرداری با هدف اجرای سیاست گذاری های شورا مبنی بر توزیع متوازن خدمات شهری و عمرانی در سطح شهر است.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، افسانه خواست خدایی عضوهئیت ریسه شورای شهر و رییس کمیسیون برنامه و بودجه در آغاز یازدهمین گام عملیات جهش آسفالت با اعتبار ۱۲هزارمیلیارد ریال با مساحت ۶میلیون متر مربع در سطح معابر مناطق ده گانه شهرداری شیراز گفت: منطقه هفت یکی از مناطق کم برخودار شهردار شیراز است که در تلاش هستیم با سیاست گذاری در شورای شهر و رویکرد توزیع متوازن خدمات شهری و عمرانی وفرهنگی در سطح مناطق مختلف شهرداری اقدامات انجام شود.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و حقوقی شورای اسلامی شهر شیراز عنوان کرد: در جهش آسفالت تمام مناطق یازده گانه مدنظر قرار دارند اما با توجه به رویکرد و سیاست کلی توزیع عادلانه پروژه ها در کمیسیون عمران شورا از سال گذشته ، برخی از مناطق شهرداری از جمله ۷،۹و ۵ ,۲ و ۳در اولویت جهش اسفالت با توجه سطح کوچه های خاکی قرار دارند.

خواست خدایی با اشاره به سطح ۶ میلیون مترمربع توزیع اسفالت در سطح مناطق با اعتبار ۱۲ هزار میلیارد ریال در یازدهمین گام جهش عمرانی شهرداری شیراز گفت: در گام یازدهم به دنبال توزیع متوازن آسفالت در سطح معابر خاکی و فرسوده هستیم.

به گفته عضو هیئت رئیسه شورای شهر شیراز این جهش بستری را فراهم خواهد کرد تا شهرداری بتواند خدمات و سیاست گذاری های که ملاک عمل شورای اسلامی شهر شیراز است به شکل متوازن اجرایی شود .
خواست خدایی ادامه داد: پروژه های جهش و انقلاب عمرانی از سال گذشته در کمیسیون عمران و حمل و نقل کلید خورده است و بی شک با اجرای صحیح سیاست های شورا توسط شهرداری ان شالله شاهد تحولات خوبی برای شهر و شهروندان خواهیم بود.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=70056

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.