• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 27 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
1
ناظر شورای اسلامی شهر شیراز در شهرداری منطقه هفت:

هدف جهش آسفالت، معابر مناطق محروم، کم برخوردار و معابر خاکی است

  • کد خبر : 70054
  • 16 مرداد 1402 - 21:40
هدف جهش آسفالت، معابر مناطق محروم، کم برخوردار و معابر خاکی است
محمود صفایی ناظر شورای اسلامی شهر شیراز در شهرداری منطقه هفت اظهار کرد: هدف جهش آسفالت، معابر مناطق محروم، کم برخوردار و معابر خاکی است.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز؛ مهندس محمود صفایی عضو شورای اسلامی شهر و ناظر شورا در منطقه هفت در آغاز عملیات جهش آسفالت با اعتبار ۱۲هزارمیلیارد ریال با مساحت ۶میلیون متر مربع گفت: یازدهمین گام جهش عمرانی شهرداری شیراز به جهش آسفالت معابر رسیده است، گامی که در کسب رضایتمندی شهروندان از خدمات شهرداری است.

او با اشاره به اعتبار ۱۲ هزار میلیارد ریال مورد نیاز برای اجرای گام یازدهم جشنواره جهش عمرانی شهرداری شیراز گفت: رویکرد و هدف جهش آسفالت، مناطق محروم، کم برخوردار و معابر خاکی است‌.

ناظر شورا در منطقه هفت شهرداری شیراز تصریح کرد: با توجه به اینکه سطح معابر و محلات کم‌برخوردار در سطح منطقه هفت نسبت به سایر مناطق بیشتر است حجم عمده ای از مساحت جهش آسفالت را به خود اختصاص می دهد.

صفایی با اشاره به اینکه خواسته عمده مردم منطقه هفت افزایش سطح آسفالت معابر و کوچه های خاکی است عنوان کرد: جهش آسفالت در کنار افزایش رضایتمندی باعث بهبودی عبور و مرور و بهداشت محیط ساکنان خواهد شد. این عضو شورای شهر شیراز تصریح کرد: طی اجرای یکساله این گام از جهش عمرانی شاهد ارتقای کیفیت سطح معابر و خیابان ها خواهیم بود.

صفایی اظهار امیدواری کرد: با اجرای جهش آسفالت بخش عمده ای از درخواست های مردم در بخش آسفالت معابر و کوچه ها پاسخ داده خواهد شد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=70054

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.