• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 27 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
2
رئیس شورای اسلامی شهر شیراز:

فراهم کردن فضای امید و نشاط وظیفه همگان است/ رضایمندی ملاک برنامه‌های آینده شورا و شهرداری است

  • کد خبر : 70048
  • 16 مرداد 1402 - 21:33
فراهم کردن فضای امید و نشاط وظیفه همگان است/ رضایمندی ملاک برنامه‌های آینده شورا و شهرداری است
رئیس شورای اسلامی شهر شیراز با بیان اینکه فراهم کردن فضای امید و نشاط وظیفه همگان است، گفت: رضایمندی ملاک برنامه‌های آینده شورا و شهرداری است.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، سید ابراهیم حسینی رئیس شورای اسلامی شهر شیراز در آغاز عملیات جهش آسفالت با اعتبار ۱۲هزارمیلیارد ریال با مساحت ۶میلیون مترمربع گفت: شورای ششم و شهرداری طی دو سال گذشته برنامه های خوب و مناسبی را رقم زده است و اکنون آثار این خدمت از امروز برای شهروندان قابل رویت و مشاهده است.

او با اشاره به اینکه جهش آسفالت می تواند سرآغاز جهش و افزایش رضایمندی مردم از خدمات پارلمان شهری و شهرداری باشد تاکید کرد: در نیمه دوم سال جاری و سال ۱۴۰۳ شاهد ظهور و بروز برنامه های شورای ششم و مدیریت شهری در سال دوم شورا خواهیم بود.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز ضمن تشکر از زحمت ها شهرداری و کارکنان زحمتکش این نهاد خدمات رسان و مردمی اظهار امیدواری کرد: آینده خوبی همراه با رضایتمندی را برای مردم کلان شهر شیراز نوید می دهیم.

این مقام ارشد شورای ششم با تبریک روز خبرنگار در ۱۷ مردادماه عنوان کرد:از نظر مجموعه شورا و شهرداری و همه دستگاه های نظارتی و خدماتی غالب جامعه مردم ،نخبگان و اصحاب رسانه همگی یک مجموعه هستیم که با همفکری اهداف را برای ساختن شهری سالم دنبال کنیم.

حسینی ضمن بهره مندی و استفاده از نقطه نظر افراد جامعه در برنامه ریزی و مدیریت شورا و شهرداری تصریح کرد: اصحاب رسانه می توانند با اطلاع رسانی اقدامات ارزشمند شهرداری و شورا به مردم امید ،نشاط و اطمینان را تزریق کنند.

او در پایان گفت:همه ما در برابر ایجاد فضای امید و پر نشاط مسئول هستیم واصحاب رسانه در این مسیر بیشترین کمک را می توانند به مجموعه مدیریت شهری و شورا داشته باشند.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=70048

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.