• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 29 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
1

پیام دکتر علیرضا پاک فطرت بمناسبت روز و هفته خبرنگار

  • کد خبر : 70036
  • 16 مرداد 1402 - 20:42
پیام دکتر علیرضا پاک فطرت بمناسبت روز و هفته خبرنگار
دکتر علیرضا پاک فطرت نماینده مردم شیراز و زرقان و عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در پیامی روز و هفته خبرنگار را بعموم فعالان رسانه شیراز و فارس تبریک گفت.

به گزارش سحاب پرس، متن پیام وی که از سوی مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی دفتر ایشان به این رسانه رسیده، به شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

خبرنگاران،روزنامه نگاران و عموم فعالان رسانه ای که در ایفای رسالت بزرگ اطلاع‌رسانی و تنویر افکار عمومی جامعه قلم میزنند و در مسیرروشنگری و آگاهی بخشی عموم مردم هستند یا در بازگو نمودن حقایق و پوشش اخبار درست و به موقع از هیچ کوششی دریغ نمیورزند،حقیقتا قابل تقدیر و شایسته احترامند.

همگان بویژه مدیران باید خود را مقید و ملزم به تشکر و سپاسگذاری از زحمات خبرنگارانی کنند که در طی سال و در مناسبتهای مختلف در پاسداشت ارزشهای الهی و انقلابی و تحکیم مبانی نظام مقدس جمهوری اسلامی کوشیده اند و خبر و محتوایی جز سخن حق و بیان واقعیات جامعه را پوشش نداده و منعکس ننموده اند.

اینچنین خبرنگارانی که صادقانه و بی منت در خدمت مردم و نظام اسلامی اند و حرکتشان همسو با منویات مقام معظم رهبری مدظله العالی میباشد وجودشان مغتنم است.

ضمن گرامی داشت یاد و نام شهید صارمی و همه شهدای عزیز رسانه و پاسداشت روز و هفته خبرنگار،از زحمات ارزنده تمامی دست اندرکاران امر مهم اطلاع رسانی، تشکر و دوام توفیقات عموم مدیران مسئول،سردبیران،خبرنگاران و روزنامه نگاران،کادر اداری و فنی و سایر عوامل خبری روزنامه ها و خبر گزاریها،رسانه های برخط،صدا و سیما و دیگر فعالان رسانه ای شیراز و فارس را از احدیت منان خواهانم.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=70036

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.