• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 26 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
1
سخنگوی شهرداری شیراز؛

آغاز نهضت آسفالت در شیراز/پوشش ۶ میلیون مترمربع از معابر

  • کد خبر : 69946
  • 16 مرداد 1402 - 9:53
آغاز نهضت آسفالت در شیراز/پوشش ۶ میلیون مترمربع از معابر
از دوشنبه ۱۶ مرداد، عملیات اجرای نهضت آسفالت در شیراز با هدف پوشش سطحی بالغ بر شش میلیون مترمربع، آغاز شد و قرار است تا دو سال تداوم داشته باشد.

رضا جاویدی، مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری شیراز دوشنبه ۱۶ مرداد با بیان اینکه یازدهمین مرحله جهش عمرانی در شیراز معطوف به عملیات آسفالت است، به خبرنگاران گفت: در این طرح قرار است حدود شش میلیون مترمربع از معابر اصلی و فرعی در شیراز با اعتباری بالغ بر ۱۲۰۰ میلیارد تومان، آسفالت شود.

جاویدی با بیان اینکه یکی از مطالبات مکرر و اولویت‌دار شهروندان در تماس با سامانه ۱۳۷ و دیگر راه‌های ارتباطی با شهرداری شیراز بوده است، گفت: توسعه شهر بدون انجام عملیات عمرانی ممکن نیست و با توجه به تداوم خدمت رسانی دستگاه‌های اجرایی، شاهد حفاری و سایر اقدامات عمرانی هستیم.

وی با بیان اینکه طی سال‌های گذشته حجم بالایی از اقدامات عمرانی توسط شهرداری و سایر دستگاه‌های خدمات رسان در شیراز اجرایی و موجب بروز خرابی و افت کیفیت آسفالت معابر و کوچه‌های اصلی و فرعی شده است، گفت: با توجه به تقاضای مکرر و مشکلات مرتبط با کیفیت معابر، طرح آسفالت در دستور کار مدیریت شهری شیراز قرار گرفته است.

سخنگوی شهرداری شیراز با بیان اینکه مدیریت شهری در مقاطع مختلف تلاش کرده با اجرای آسفالت‌، بخشی از این کاستی‌ها را برطرف کند، گفت: از سال ۱۳۹۹ به بعد یکی از عمده‌ترین چالش‌های مدیریت کلانشهرها، تأمین قیر برای تولید آسفالت بوده است، به دلیل افزایش چشمگیر قیمت این کالا، امروز اجرای آسفالت یکی از گرانترین پروژه‌ها محسوب می‌شود.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری شیراز یادآور شد: شهرداری شیراز امیدوار است که براساس برنامه زمان‌بندی، طی یک دوره ۲ ساله موفق به اجرای کامل طرح نهضت آسفالت شود.

جاویدی با اشاره به ثبت ۳۱۰۸ تماس در سامانه ارتباطات مردمی شهرداری شیراز درسال گذشته مبنی بر آسفالت معابر خاکی، تراش و ترمیم آسفالت قدیمی، گفت: عزم جدی مدیریت شهری در این دوره خدمات شایسته به مردم است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=69946

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.