• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 26 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
1
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه احمدبن موسی علیه السلام شیراز:

جوانان مؤمن و انقلابی با ورود در عرصه انتخابات امید را به جامعه بازآفرینی کنند

  • کد خبر : 69912
  • 16 مرداد 1402 - 8:02
جوانان مؤمن و انقلابی با ورود در عرصه انتخابات امید را به جامعه بازآفرینی کنند
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه احمدبن موسی علیه السلام شیراز، با توجه به اهمیت مجلس و کاندیدای انتخابی گفت:جوانان مومن، متعهد، متخصص و انقلابی با ورود به عرصه انتخابات پازل نظام اسلامی را تکمیل و امید را به جامعه بازآفرینی کنند.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از روابط عمومی وتبلیغات سپاه ناحیه احمدبن موسی علیه السلام شیراز، حجت الاسلام خواجه امیری در آغاز پیش ثبت نام و با دعوت از جوانان مومن، متعهد، متخصص و انقلابی خواستار نام نویسی در انتخابات آتی نمایندگان مجلس شورای اسلامی شد.
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه احمدبن موسی علیه السلام شیراز، باتوجه به اینکه مهمترین راهبرد معاندان و کوردلان داخلی و خارجی در عرصه های سرنوشت ساز کشور خواهد بود تصریح کرد: جوانان مومن، متعهد، متخصص و انقلابی که این قابلیت را در خود می بینند و خود را قادر به حل نمودن و قانون گذاری در مسائل مختلف کشور می دانند، با ورود هوشمندانه خود در انتخابات آتی، منافقان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مایوس نموده و بار دیگر برگ زرینی بر افتخارات کشور بیافرینند و روح امیدواری را بر اقصی نقاط میهن عزیزمان تزریق نمایند.
حجت الاسلام خواجه امیری، با بیان این که هندسه جهان اسلام توأم با معرفت و روح امید آفرینی است که می تواند تحولی در دنیای اسلام ایجاد کند، خاطر نشان شد: تفکر امپریالیسم، رژیم منحوس صهیونیستی، سران آمریکای جنایت کار و نظام سلطه، با القای یاس و نا امیدی در بین مردم و به خصوص جوانان سعی دارند تا مانع پیشرفت نظام و انقلاب شوند.
وی با توجه به گسترش و نفوذ دین اسلام در اقصی نقاط جهان افزود: دشمن در فتنه های جدید به دنبال رسوخ در اذهان جوانان و تضعیف عقاید برآمده تا ماهیت و شاکله ذهنی جوان و نوجوان ایرانی را تغییر دهد.
وی در پایان با اشاره به فتنه جدید دشمن مبنی بر بی تفاوتی، بی اهمیتی و بیخیالی جوانان در تمام عرصه ها اشاره کرد و گفت: دشمن با این الفاظ سعی دارد تا جوان پرشور و پر نشاط انقلابی را مبدل به یک فرد بی انگیزه و بی نشاط کند، تا براحتی به اهداف شوم خود نزدیکتر شود و روح امید و زندگی را از جوانان بزداید.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=69912

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.