• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 25 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
0

دولت برای برچیدن امپراطوری‌های اقتصادی مصمم است

  • کد خبر : 69723
  • 13 مرداد 1402 - 22:49
دولت برای برچیدن امپراطوری‌های اقتصادی مصمم است
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با بیان اینکه غفلت موجب ایجاد امپراطوری‌ها و سربرآوردن سلاطین اقتصادی در برخی حوزه‌ها شده است، تاکید کرد که عزم دولت برای برچیدن این امپراطوری‌ها جزم است.

اسماعیل قزل سفلی در آیین تودیع و معارفه فرماندار شهرستان زرقان خاطرنشان کرد: تقابل حق و باطل در یک جنگ تمام عیار ترکیبی در حوزه ادارکی و شناختی خود را نشان می دهد.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از استانداری فارس، قزل‌سفلی ادامه داد: طی سال‌هایی که از پیروزی انقلاب می گذرد تمام مسئولان در ادوار مختلف برای کشور زحمت کشیدند اما جریان انقلابی در کشور فرصت ظهور و بروز چندانی نداشته است.

وی ادامه داد: دولت مردمی سیزدهم در ۲ سال گذشته در شرایطی فعالیت خود را در کشور آغاز کرد که گفته می شد اگر FATF پذیرفته نشود و برجام احیاء نگردد، امکان فروش نفت وجود ندارد و یا به ما واکسن کرونا داده نمی شود.

قزل‌سفلی اظهار کرد: دولت مردمی سیزدهم طی همین ۲ سال توانست هم نفت را بفروشد و هم ۶۰ میلیون واکسن کرونا تامین کند.

سرپرست معاونت سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: طی این مدت اصلاح اقتصادی در حوزه یارانه ها انجام شد و برخی از اقدامات زیر ساختی در کشور صورت گرفت، از جمله ایجاد سامانه کسب و کار که مانع امضاهای طلایی شد.

قزل سفلی افزود: در حوزه‌های عمرانی نیز دولت مردمی سیزدهم به شکل مساله محور وارد چندین فعالیت از جمله طرح جهاد آبرسانی به روستاها شد و در حوزه مسکن هم در این مدت اتفاقات خوبی را در کشور و استان شاهد بوده ایم.

معاون استاندار فارس اظهار کرد: برخی در سایه غفلت‌های سال‌های گذشته، امپراطوری‌های اقتصادی برای خود ایجاد کرده و سلاطین اقتصادی در زمینه‌هایی سر برآورده‌اند که باعث فشار اقتصادی و معیشتی بر مردم شده است؛ دولت مصمم است با حساسیت و قاطعیت با فساد مبارزه کند و این امپراطوری‌ها را برچیند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=69723

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.