• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 26 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
1
استاندار فارس؛

جهاددانشگاهی تجلی‌گاه علم، ایمان و عمل است

  • کد خبر : 69720
  • 13 مرداد 1402 - 19:54
جهاددانشگاهی تجلی‌گاه علم، ایمان و عمل است
استاندار فارس با اشاره به فعالیت‌های جهاددانشگاهی به عنوان تجلی‌گاه علم، ایمان و عمل، گفت: این نهاد با جذب جوانان با انگیزه، تحصیل‌کرده و نخبه قطعاً می‌تواند بارقه امید را در دل جوانان زنده‌تر و پویاتر کند.

محمدهادی ایمانیه جمعه ۱۳ مردادماه با اشاره به تنوع و گستردگی خدمات و فعالیت‌های جهاددانشگاهی به عنوان تجلی‌گاه علم، ایمان و عمل، گفت: تنوع و گستردگی خدمات و فعالیت‌های جهاددانشگاهی قابل توجه است، اما به دلیل اینکه تمرکز بر چند فعالیت، می‌تواند باعث عمق بیشتر و کارآمدی بیشتر شود پیشنهاد می‌کنم جهاددانشگاهی هر استان، صرفاً بر ۲ یا ۳موضوع متمرکز شود.

او، الگوسازی جهاددانشگاهی با ایمان و امید به جوانان در عرصه پیشرفت دانش‌بنیان کشور را مورد توجه قرار داد و گفت: به شرط تمرکز هر استان به ۲ یا ۳ موضوع خاص، همراه با جذب جوانان با انگیزه، تحصیل‌کرده و نخبه در همان زمینه‌ها، قطعاً می‌تواند بارقه امید در جوانان را زنده‌تر و پویاتر سازد و ایشان را برای گشودن بن‌بست‌های پیش روی کشور با استفاده از دانش بومی و ملی پرورش دهد.

استاندار فارس با اشاره به ارتباط استاندار فارس به عنوان مقام عالی دولت در استان با جهاددانشگاهی، گفت: ارتباط استانداری فارس با جهاددانشگاهی به عنوان یک ارگان برخاسته از انقلاب اسلامی، صمیمی و عمیق است و چنانچه جهاددانشگاهی بتواند قسمتی از بار بر دوش مدیریت ارشد استان را به نحو حداکثری بردارد، بسیار ارزشمند است.

ایمانیه تأکید کرد: جهاددانشگاهی نیازمند تلاش‌های جدی‌تر و جامع‌تری در زمینه اعتماد به جوانان، تقویت روحیه ما می‌توانیم و تربیت شخصیت‌های مؤمن و برجسته علمی است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=69720

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.